4. května 2015

Fungování nervové soustavy a elektromagnetické záření

Dobrý den.

Objevila se dosti významná přednáška našeho Mojmíra Babáčka
- Fungování nervové soustavy a elektromagnetické záření
na konferenci Stop Mind Control v polské Vratislavi z konce března 2015.
Přednáška poukazuje i na obtížnost Zacílených osob se bránit.
Tentokrát nám ze záznamu zní i krásná čeština - od 3.minuty:

Přednáška: Mojmír Babáček: Fungování nervové soustavy a EM záření

https://www.youtube.com/watch?v=CLpliEoE2Mw



Stejně jako v Polsku, tak i u nás i jinde v Evropě mají
MainStream média pravděpodobně zákaz publikace
čehokoliv o nehumánních, torturovacích pokusech na bezbranných,
často nic netušících civilistech, zejména experimentování s Mind Control,
Voice-To-Skull (V2K) - dálkové násilné vysílání hlasů do hlavy,
novými devastujícími elektronickými Neurálními zbraněmi narušujícími mozkovou činnost
za použití Infrazvuku, Mikrovln, Laseru a další zvěrstva.

Pokud  MainStream média vzácně něco publikují, pak pravděpodobně mají nařízeno
pouze pošpínit, znectít obětí těchto zrůdných torturovacích pokusů.
Věřím, že nezávislá média se postaví na stranu obětí a jednou budou odhaleni tito
pachatelé, pravděpodobně z řad zkorumpovaných vysoce postavených
mocnářů.

Obecně:
TI - Targeted Individuals - Zacílené osoby, nezákonně torturovány
nově vyvíjenými pokusnými Elektromagnetickými, Skalárními
magnetickými, Mikrovlnými, Akustickými zbraněmi,
Infrazvukem (ELF), DEW, Mind Control atd. zbraněmi.
Tyto Zacílené osoby (TIs) jsou vystavovány nezákonnému, cílenému
a trvalému poškozování zdraví. Při dlouhodobé palbě těmito
zbraněmi proti vybraným Zacíleným osobám, tyto Zacílené osoby
umírají na bleskově se vyvíjející nádory a Alzheimerovu nemoc.
Pří zvýšené intenzitě palby,
Zacílené osoby umírají náhle na srdeční infarkt nebo
náhlé prasknutí cévy a krvácení do mozku. Pachatelé zatím
nejsou trestně stíhání.

Oběť psychotronických útoků vypovídá:
https://youtu.be/Y88dC8pWyEc 
(Pozn. Orgonet: již bylo zveřejněno na Orgonetu: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/12/aolian-psychotronicke-utoky.html)



Video k smrti Rauni Kilde (polsky)
https://youtu.be/IGwC6V70Bb0

Jiné odkazy:
------------------------------------------------------------------------------------
EU links:  ewaffen.blogsport.de/, STOPEG.com, EUCACH.org,
http://covertharassmentconference.com    ICAACT.org    NTV1.pl
http://www.sites.google.com/site/thetargetedtruth/
------------------------------------------------------------------------------------
CZ linky:
http://covertharassmentconference.com/summary_videos?v=Mojmir_Babacek
WERTYZREPORT.com - Česká občanská agentura
aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=775523
www.youtube.com/watch?v=Y88dC8pWyEc
www.dispozicniprognostika.cz/moznosti-mozku-zbrane/
PETICE24.com/forum/43885/start/675 -Protesty proti RF-Chipování psů i lidí
PETICE24.com/forum/36352/start/0 -Petice za zákaz dálk. ovládání
činnosti lidského mozku
http://www.petice24.com/petice_proti_ilegalnim_experimentm_s_lidmi

http://covertharassmentconference.com - Konference o utajovaném týrání
http://www.whitetv.se/en/mind-control-mk-ultra/1149.html
https://www.youtube.com/watch?v=IGwC6V70Bb0
........................................................................................

13 komentářů:

  1. Tak jsem jednu zapnul stanici Praha...nic není náhoda http://uloz.to/xPz99iVd/rudolf-janicek-1985-mp3

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se to zdá jak chce neuvěřitelné. Sám jsem byl svědkem toho jak můj bratr bizarně zareagoval na mou neústupnou a jasnou snahu vysvětlit mu co neví, čemu nevěří. Jednoho dne jsem se vzbudil kupodivu vyspaný a s dobrou náladou a nezvykle jasným myšlením, řekl jsem si tak jak příjde brácha tak mu to tentokrát vysvětlím. Prostě jsem měl myšlenku srozumitelnou a pochopitelnou které nešlo nevěřit. Jak přišel tak jsem mu hned a jasně řekl, že mě teď chvíli musí poslouchat. A spustil jsem, chrlil jsem na něj jednu neuvěřitelnou informaci za druhou způsobem, že prostě jen mentálně postižený by tomu nevěřil.. Měl jsem radost protože poslouchal, do okamžiku kdy se stalo něco co mi doslova vyrazilo dech a nechalo s otevřenou hubou a nechápavým pohledem. Po té co jsem mu asi 10min vysvětloval co se děje, zničeho nic zamžoural očima ( vypadal jak robot který dostal zkrat ) a zničeho nic začal mluvit něco o autech úplně mimo téma, jakobych nic neříkal.. jakoby do té doby tomu nevěnoval pozornost. Jakobychom se o ničem nebavily. V tu chvíli jsem nebyl schopen slov a jen jsem nevěřícně zíral čeho jsem to právě byl svědkem. Lidi já, bych tak strašně rád zjistil že se mýlím, že pouze ujíždím na "konspiracích". Tak rád bych se z toho "snění" probudil. Když né to tak si už říkám ať už mi ztoho konečně hrábne a mám klid.. Jenom stále nic.. Ke všemu stále složitější a bizarnější zištění. Já už nevyčítám lidem že mi nechcou uvěřit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je normální - vyděsil se - a ocitl se ve fázi popírání. Dělá, jako by nic z řečeného nebylo. Je to podoba jakéhosi šoku, kdy se člověk často chová jako malé dítě, které myslí, že když si zakryje oči, problém zmizí. Prostě lidi si před jasná fakta nastrčí nějakou kulisu, protože je to vyvedlo z rovnováhy a oni si nevědí rady s problémem. Takže si pomohou ignorací. A budou si raději 100x říkat, že ten druhý je konspirační blázen, než aby nastartovali kritické myšlení a popasovali se s problémem. S tím, co říkáte, jsem se setkala už mockrát.

      Vymazat
    2. Michale, pises, ze by jsi se rád probudil, ale to jsi prave udelal. Zazil jsem to já mnoho dalsich lidí. Je to vse jak blbej film, a mam podobné zkusenosti.Takže, dobrou naladu a blohepreji k probuzení.Dobra kniha - 1000 tvárí hrdiny.


      Vymazat
  3. *****Prostě je chápu, tomu nemůže normální člověk uvěřit.. Chce to čas a hlavně dotyčná osoba sama musí mít zájem. Velkou chybou je se snažit všechno vysvětlit naráz. Sám z vlastní zkušenosti vím že tím lidi spíše doženete k tomu že se sami bloknout, bloknou se proti vám a vytvoříte si u nich nálepku magora, nebo přinejmenším člověka kterého je třeba brát s rezervou.. Zcela s klidným svědomím mohu odpřísáhnout že vše co tvrdím vše co píšu.. Je čistý výsledek mého bádání, a neustálého intenzivního přemýšlení. Nemám žádný skrytý motiv nebo cokoli nekalého co by mě k tomu vedlo. Vím že jsem se dozvěděl a pochopil něco, co by vytvořilo z pekla ve kterém žijeme RÁJ. Když jsem to prověřoval dospěl jsem k tomu že zavedením by to nikomu nemohlo ublížit. Vytlačilo by to z života zlý úmysl. Jelikož většinu zlomyslných lidí by to donutilo ke změně ( hold prostě by pochopili že se budou mít dobře ) ti co by přesto vytrvale páchali zlo by se sami vyčlenili ze společnosti.. Hlavně by šli velmi vidět. Dokonce je to nenásilná metoda kterých jsem nikdy nebyl zastáncem ale řek jsem si dobře.. Ať je kdo chce jaký chce ode mě život nemá nemám tedy právo ho nikomu brát. Jediným stěžením této myšlenky je fakt, se kterým se nikdo nechce stotožnit. Určitě nikdo nebude namítat na tvrzení že jsme přemnoženi. Základním předpokladem ke spokojenému šťastnému životu je že zde bude tolik lidí kolik planeta zvládne uživit.. V některém z dokumentu uváděli mrazivé číslo 50 000 000. Tzn. že většina planety by musela zemřít. Ale pozor !! Byla by to přirozená redukce. Zemřeli by všichni ti co by neuměli se třeba uživit. Zrušme vše, peníze práci, vládu všechno. Nastane chaos.. Hodně lidí se navzájem vyvraždí, hodně jich zemře na nemoci a nedostatečnou zdravotní péči a hodně jich zemře hladem i přesto že by po jídle šlapali ( většinu lidí by nenapadlo a neví že jetel se dá jíst :) ) no a rázem zde máme ono děsivé ( teď už zdravé a přirozené ) číslo. Byly bychom to my, co víme, co jsme mírumilovní a neprahnem po zlu. A víte co, možná že to nejsem schopen vysvětlit lidem. Ale tak nějak nabývám stále silnějšího dojmu že nakonec to tak opravdu skončí. Myslím že už jsme tak blízko že klidně ten zlom může nastat dnes. Všechny chci varovat před tím co nás čeká. Nevím přesně jak to bude probíhat, ale co vím je že to bude to nejtěžší co kdy kdo z nás v životě zažil. Bude to nátlak na všechny lidské smysly. Je třeba si představit každý to nejhorší.. a přidat nad to malou dvojku a říct si stejně to bude mnohem horší.. Sám si neumím plně představit jak hrozné a těžké to bude. Sílu a odvahu mi dodává ta vize nového konečně správného spravedlivého světa ve kterém lidé nebudou mít zlé úmysly a ve kterém budu moci normálně žít a snad vychovat dítě. Nevím jestli to takto vnímají všichni, ale já rozhodně se doničeho nepouštím mám celkem jasno v tom že prostě se nezapojím do systému nebudu se snažit vydělávat a být uspěšný zkrátka nehodlám nic stavět na prohnilých základech a přivézt sem tady do toho světa dítě to si myslím že by pro mě byl ten nejhorší rozsudek. Celkem mi nesedělo jedno.. Nevědomí lidé si zde vesele dělaj děti, jakoby snad neexistovala žádná hrozba. A ejhle.. oni to zvládaj, dětem se daří a kupodivu se nedějí tragédie. Už mi asi došlo proč.. Zkrátka člověk který neví, neví co dělá neví co se děje, přece nemůže být trestán za to že z nevědomosti se dopustí chyby.. Tudíž se neděje to co bych předpokládal. ( to ale neznamená že se to dít nebude ) ****

    OdpovědětVymazat
  4. ****Samozřejmě přeji všem aby nedošlo na má slova ( slova : že rodiče brzy uvidí umírat své děti v nepředstavitelném utrpení ) Promiňte mi tato slova. Vím že to musí pro rodiče být nesnesitelná představa. V mém případě to je jediná situace se kterou prostě nevím jak bych se vypořádal. Jelikož splodit dítě znamená zodpovědnost za nový život, jaký trest padne když člověk přivede na svět nový život který to zde protrpí ? Tuším že je to prostě ten největší průser. ( !! Pro mě !! a všechny co si sou vědomi do jakého světa by přivedli dítě ) udělat si dítě tak prostě nevím jak bych jej ochránil až nastane chaos a nepokoje.. celosvětově.. To zde vzniknou ozbrojené zvrácené skupiny které budou provádět jen zvěrstva.. nezvládl bych se o sebe a rodinu postarat. Ale co teda ? Nemůžu se ani zabít mám zde závazek dítěte.. jediná možnost by byla zabití celé své rodiny. Dřív než pocítí to zlo, ale to bych nedovedl. Zde si myslím že by mi opravdu hráblo jelikož to ani nejde jinak. Je to neřešitelná situace z které není úniku. Už začínám ztrácet přehled o tom co píšu a doufám tedy že to pochopíte tak jak to myslím. Na závěr znovu dodám že vím že to může být naivně směšné. Ale můžete mi věřit.. ****

    OdpovědětVymazat
  5. ****Maximálním způsobem a být si jisti že mi nejde o podraz. Mohli by jste mi dát čísla účtů i s piny a sklidem by jste mohli jít spát. Jsem si totiž vědom toho že jakýmkoli zlým úmyslem škodím především sobě, je to prostě blbost a byl bych sám proti sobě.. Ale samozřejmě věřit nemusíte, jelikož vím co jsem dovedl kdysi jak jsem byl zlý a špatný, tak nerad doporučuji důvěru.. někdo říká věřit můžeš jedině sobě. Já s tím ale nesouhlasím až budeme každý sám na planetě tak jo.. jinak žijeme společně musíme si věřit.. a mělo by to být zcela normální a běžné, tady prostě zlý úmysl nemá co dělat.. nikam to po zlém nevede jinam než po spirále dolů. Přeji si aby to bylo dle mých představ. Bude mě mrzet když prostě nebudu moct mít potomka a umřu v bordelu a nenávisti.. Ale beru to v potaz a i přesto je vize pozitivní společnosti silnější a ani mi nic jiného nezbývá. Můžu buď věřit a usilovat o lepší zítřek nebo to rovnou zabalit a mouchy po*erte mě.. Na to ale nemám odvahu :) Mějte se ať se daří, hodně sil a štěstí, odvahy a všeho toho pozitivního a prospěšného.

    Ps: Orgonete sry zaten attack textu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se, že autorovi rozsáhlého komentáře uniklo "merito" věci. To klíčové jaksi neuvedl.

      Vymazat
  6. ??? a to je co, dle vás? Jak z toho ven? Bo co? Myslím, že píše pravdu Michal P. jistě neumí vše rozkodovat a přesně pojmenovat- proč se tak děje a bude dít- ale v podstatě ten základ je více jak možný - tj, že zatím k tomu společenství spěje. Asi ho to děsí a vyvolává v něm neklid. Až se s tím zklidní, pochopí víc i jak bude možné zmírnit, změnit zcela nejde asi, ale zmírnit , i to by bylo moc dobré.
    Za sebe Michalovi přeju to pochopení a zklidnění, aby neměl zoufalejší myšlenky- myšlenka tvoří. Takže přesmyknout - jak to zmírnit.

    OdpovědětVymazat
  7. "Merito" věci uniká řadě diskutujících. Není divu, cílené přeprogramování lidského myšlení, potlačování duchovních schopností člověku vlastních v rámci ještěřího terraformingu zanechalo své stopy... Ale na druhé straně je naštěstí zřejmé, že jiná řada, těžkým podmínkám navzdory, na věci nahlíží reálněji. A to je moc důležité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte, že budeme následovat osud Marsu ? Jen se podívejte, co se tam stalo, proč je Mars "mrtvý".

      Vymazat
  8. Osud Marzu následovat nebudeme. Pokusům o zničení všeho živého na planetě Zemi někdo brání. Brání, brání a uvidíte, že ubrání.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za to pozitivní sdělení. Už jsem se začínala bát, že jsme v tom sami. :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.