9. dubna 2014

Něco hezkého: Citliví lidé

Díky čtenářce za odkaz na píseň, která krásně paroduje naše "duchovní ega", pýchy a výstřelky (:-)))

http://youtu.be/mQCB_Ti__iE

17 komentářů:

  1. Tvůrce konspiračních filmů o 11. září mění názor:
    https://www.youtube.com/watch?v=D2Gw72A0t-M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle video "Tvurce konspiracnich filmu meni nazor" je fakt naprosta skoda casu...

      Vymazat
    2. Škoda času, který promrháte nepodstatnýma kokoti.ama...a vo tom to je

      Vymazat
  2. Orgo děkuji :-) upřímně jsem se zasmála. Připomíná mi to mě samotnou ještě před pár lety. Krásně nastavené zrcadlo :D. Lila

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečne zdravím :o)

    No pekne... :o) ...je mi to dáke povedomé... :o) :o) :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, moc povedené. Kolik pak takových lidí jste už potkali ve svém okolí? Určitě skoro každý někdy někoho...měli by to povinně shlédnout.

    OdpovědětVymazat
  5. Pomůže to někomu vidět herectví Sobotky nebo Rasmusena?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejenom jich, je jich daleko víc. Přesto se nemůžu ubránit dojmu, že herečtí kandrdasové hrají oproti nim jako bohové.

      Vymazat
  6. No nevím, přijde mi to jako bučení nad svou vlastní neschopností a omezeností. A můžete být v klidu, neboť mít nějakou tu schopnost vyciťovat nebo se nějak spojovat s jinými věcmi není žádný med, obzvlášť v tomto světě. Kdy na vás každý nahlíží jako na blázna. Ono zesměšňování zase nedá tolik práce, jenomže kvůli tomu tady nejsme. Jsem moc rád že je toto moje poslední inkarnace na Zemi. Déle už lidskou hloupost už dál nést opravdu nedovedu. Přitom pravda je tak neuvěřitelně blízko každého z nás. Lidé říkají že za to mohou jiní, snižování vibrací jenž nám znemožní vidět dál..., já říkám že je to jenom lidská lenost co nás drží u dna. Jakub
    P.S. Ti co vidět nechtějí prostě neuvidí, i to je svobodná vůle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám podobný osud : současným životem končím svůj pobyt na zemi ve 3D jednou pro vždy ! Docela se těším, co bude tam po životě zde ...

      Vymazat
  7. takový vyspělý esoterik má sice revma,ale jeho vysoké vibrace zpusobí,že vypije snad i kyselinu sírovou a NIC se mu nestane https://www.youtube.com/watch?v=j_t8dfHBcXM

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké to sice je, ale nelíbí se mi na tom to "I feel things that you CAN´T ".
    Proč ten zápor? Myslím, že každý může být citlivý, pokud chce. Mohlo tam být klidně něco jako " I feel things cause I want"
    Takové povyšování nad ostatní je furt přece starý dualní systém - já mám prachy(cit,....), já jsem víc.
    Ale možná je to takové popíchnutí, ale účinnost bude minimální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to sa mi páči "I feel things cause I want, ale do paródie sa asi viac hodí "...that you cant"

      Vymazat
  9. Vždyť je to jenom takové láskyplné rejpání. :) Já sama jsem se v tom několikrát poznala.:D
    PS: Každý, když pocítí něco, co ostatní nemůžou, tak si připadá lepší, ale když vidí pociťovat ostatní, tak je má za blbce. :D :D
    To je hezká ironie.
    (I každého duchovního učitele už někdo odsuzoval).

    OdpovědětVymazat
  10. http://sensitivethemovie.com/

    citlivější lidé opravdu existují, někdy jsou kvůli tomu osamělí, přetížení, podráždění, ne vždy "milí" a všem příjemní a dost tím trpí. Snad za to ty hezké stránky tohohle vrozeného " temperamentu" stojí. Je to i dokázáno, jejich nervová soustava citlivěji reaguje na podněty (zvuky, hluky, teplotu,...), protéká jim při tom víc krve do některých částí mozku, není to něco, co by člověk chtěl, ale s čím se musí naučit žít a využívat těch výhod, co to má.

    OdpovědětVymazat
  11. http://sensitivethemovie.com/

    Citlivější lidé mezi námi opravdu jsou a ne vždy jim to přináší radost, spíš trápení, jedná se o vrozený temperament, se kterým člověk nemůže nic dělat, prostě se s tím naučit žít a vážit si těch výhod, co to má. Pro ty, co nevěří na citlivější nervovou soustavu je možné podat důkaz magnetickou rezonancí mozku těchto lidí, do některých oblastí jim proudí více krve a pak proto reagují citlivě.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.