20. prosince 2013

Něco hezkého: Nakládaná zelenina

Ahoj Orgonet, toto mně přišlo mailem, vím, že zahrádkaříš a myslím, že se ti to může líbit. To prostě nejde neposlat dál, proto se alespoň pohledem na toto zajímavé umění, potěš také. :-) ACHNATON

Orgonet: Díky, fakt mě to potěšilo (:-)))
















14 komentářů:

  1. No to je ale nádhera.Příští léto do toho jdu!

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera. Kdo to máte doma? A kde bydlíte? Stolujeme spolu? :)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D podle posledního obrázku, kde je napsáno "AETO" bych tipoval že to bude Ukrajina? Já mám jen ty obrázky... :-( nic z toho doma nemám a stolování "spolu" by nevadilo :-D
      Rozhodně si myslím, že je z úrody radost až do nastávající další... jsem rád že se líbí. ACHNATON

      Vymazat
  3. Pre mňa je to veľmi gýčové.... Niečo ako kolesá z voza zavesené na balkóne ako "ozdoba" (už som také videl)....

    Marek & Marek G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty nebudeš spokojený nikdy

      Vymazat
    2. Lebo sa mi nepáči úplne všetko "umenie", ktoré vidím ? ... Páči sa mi toho dosť, ale nie všetko.

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    3. do všeho kecáš a máločemu rozumíš ..tak asi tak

      Vymazat
  4. je to až škoda sníst, jak je to hezký....
    moc ně to potěšilo...
    zkusím taky... :-))))


    ale - měli jsme to tady?????, jak s námi mávají...???
    jestli ne, tak přečtěte... protože není nad správný... info
    Žárovkové spiknutí: Zamlčovaný příběh plánovaného zastarávání
    http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=zarovkove-spiknuti-zamlcovany-pribeh-planovaneho-zastaravani&cisloclanku=2013030073

    veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Mooc krásné snad to bude i dobré .

    OdpovědětVymazat
  6. http://ekozahrada.blog.cz/1011/pickles-kvasena-zelenina-poklad-nejen-na-zimu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja len to, že kvasená zelenina dosť naleptáva zubnú sklovinu..... ;-)... Takže mám z nej zmiešané pocity....

      Marek & Marek G.

      Vymazat
  7. Je v tom tvorivosť a láska - cenné. B

    OdpovědětVymazat
  8. Už tam chybí jenom srdíčka. A na deklu by měl sedět trpaslík nebo Krakonoš. :-(

    OdpovědětVymazat
  9. No nádhera. Tuším sa dám do zavárania zeleniny

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.