1. října 2013

Vyléčení muže s roztroušenou sklerózou


PŘÍBĚH KARLA VOSTRUHY S ROZTROUŠENOU SKLERÓZOU 
A KOMENTÁŘ ING. HANY BLÁHOVÉ

Za svůj relativně krátký život jsem už toho hodně zažil a viděl mnoho neštěstí. Viděl jsem, co dokáže farmaceutický průmysl, viděl jsem a zažil, co dokáží ignorované viry, paraziti, bakterie a plísně. Je smutné to vidět, ale o to radostnější vidět zlepšování se při likvidaci patogenů. Proto prosím všechny příjemce tohoto mailu (posílám to všem, kterým jsem někdy napsal mail a a našel v seznamu): pročíst, zamyslet se nad obsahem a přeposlat dál či nějak sdíletl. Text je psán velmi mírně, ale realita byla nesrovnatelně horší. Nehledám slávu a uznání, ale chci zabránit zbytečně zničeným životům, zbytečným úmrtím.

Přeji všem postiženým RS-kou, autismem, Parkinsonem, celiakií, lupénkou, astmatem a dalšími strašlivými chorobami, nepropadejde na mysli, získejte naději a pokuste se utéct ze smrtících pasti do nichž jste upadli.

Mgr. Karel Vostruha

P.S. každá nemoc má příčinu v parazitech, virech, bakteriiích, plísních a patogenních zónách


P. S. Orgonet: Pozvánka na přednášku 4. 10. 2013 zde.

.......................... .......................... .......................... .......................... ..
Velký bratr pravil: „Roztroušená skleróza je neléčitelná!“

Než začnu popisovat svůj příběh, chci poděkovat ing. Bláhové, a hlavně MUDr. Řezníčkové za záchranu života. Začnu od počátku.

Končil jsem velmi náročná studia, která byla skvělým předpokladem pro vědeckou kariéru, a měl jsem sen – podívat se do JV Asie. Šel jsem na imunologii a nechal se od velmi zkušeného imunologa proočkovat proti chorobám, které se v dané oblasti vyskytují. Pro pozdější problémy jsou významné tyto vakcíny: obrna – živá vakcína, vzteklina – izolovaná z opičích orgánů. Toto se událo v březnu – květnu 2011. Shodou okolnosti jsem se nedostal do JV Asie a procestoval léto po Evropě. V září 2011 se dostavily urologické problémy, a začal se zhoršovat zrak. Začal jsem soustavně běhat po doktorech. Prošel jsem všemožná oddělení a všechny testy byly negativní. Antibiotika zabrala dočasně na močové ústrojí, ale zrak se stále zhoršoval. Dalším významným faktorem byly čekací lhůty na vyšetření. V únoru 2011 se objevily první problémy, ale až v červenci 2012 proběhla magnetická rezonance. Ta jako první vyšetření dala pozitivní výsledek. V tu dobu jsem měl částečně ochrnutou skoro celou levou polovinu těla, skoro jsem neviděl, močový trakt v troskách. Dovolím si o sobě tvrdit, že se ze mě stala živá mrtvola. Následovala lumbální punkce a sdělení, že se jedná o autoimunitní onemocnění - roztroušenou sklerózu. Diagnóza, o níž se všude píše, že je to nevyléčitelná choroba, která se v současné době šíří jako epidemie. Její příčina není známa, a u každého pacienta se chová jinak. Okamžitě jsem dostal pulzní dávku kortikoidů.Dva týdny poté se problémy vrátily, dostal jsem další dávku. Vysoké dávky kortikoidů mi rozvolnily páteřní svaly. Bylo pro mě bolestivé i ležet. Bolesti zad mne zbavil chiropraktik pan Javanský z Mělníka. V září 2012 jsem byl přijat do RS centra, kde jsem dostal interferony. Ty mají za úkolzpomalit průběh onemocnění a dát mi pár let či desítek let aktivního života navíc. Tato metoda u určitého procenta pacientů zabere. V mém případě měla naprosto destruktivní efekt. Po kortikoidech jsem ožil a mohl se začít trochu hýbat, interferony mi sebraly skoro veškerou sílu do života. Můj svět se zredukoval na práci a postel. Byl jsem schopný jen dojít do práce, s vypětím sil splnit úkoly, po cestě domů nakoupit a padnout do postele. Při všech činnostech mě provázela neskutečná tělesná slabost a trvalé močové problémy.

Na obranu lékařů musím říct, že se skutečně snažili přijít na příčinu mých potíží, v rámci jejich specializace. Nikdo si ale nedal práci spojit příznaky RS se symptomy z oblasti své specializace. V kombinaci s dlouhými objednacími lhůtami to byl vražedný postup. Většinou každý lékař nakonec všechny problémy svedl na RS- ku. Jeden kamarád mne stále nutil napsat ing. Bláhové. K tomuto kroku jsem se rozhodl začátkem října 2012. Ing. Bláhová mi vysvětlila podstatu RS- ky z jejího pohledu, a doporučila mi MUDr. Řezníčkovou. Dalším impulsem pro alternativní léčbu byla upřímná slova mé ošetřující lékařky z RS centra: „Nejste tu od toho, aby se Váš stav zlepšoval, ale od toho, aby se Váš stav zhoršoval pomaleji. Proto Vám dáváme léky.“ Poté mi byly zvýšeny dávky léků proti bolestem. Nic jiného nemohla ani udělat. 22.10. jsem navštívil MUDr. Řezníčkovou, která mě otestovala na Salvii. Našla ve mně skoro vše, co se dalo hledat, ale hlavně nebezpečné viry: pomalé viry, priony = BSE a CJD, obrny, FSME, retroviry, opičí viry, ebola atd. Dále parazity: vlasovce, motolice, tasemnice, svalovce, strunovce, améby, bakterie a plísně. Nervová soustava kompletně promořená smrtícími viry a mozeček utlačován motolicemi, játra a ledviny zasažené všemožnou mikrobiologii a parazity, svalovcový rozesev ve vnitřních orgánech – měl jsem velmi aktivní život. V těle jsem neměl jediný čistý orgán. Dosáhl jsem smutného rekordu- nejvíce nalezených zátěží u jednoho člověka. MUDr. Řezníčková naplánovala celou detoxikační kúru včetně antihelmintik. K první velké úlevě došlo po druhé dávce odčervovadel. Ve stolici jsem našel velké červy, 7 – 9 cm dlouhé. Pokračoval jsem systematicky dál pomocí MMS, antihelmintik a informatik na mozek, míchu a další oblasti nervového systému. Celou léčbu podpořily byliny podle starých a historicky ověřených návodů. Nakonec se jako nejhorším a nejodolnějším patogenem ukázaly priony, které mě opustily až v květnu 2013.

1.6. 2013 mi MUDr. Řezníčková řekla, že nemám v sobě žádnou patologickou mikrobiologii.V RS centru pouze konstatovali zlepšení, a že to odpovídá stabilizaci. Dostal jsem žádanku na rezonanci, ta proběhla 29. 6. 2013. Výsledek jsem si nechal vypálit na CD a nechal si udělat srovnávací posudek v jiné nemocnici na neurologickém oddělení: podstatný úbytek nálezů, žádná infekční ložiska. Začátkem září jsem navštívil RS-centrum, a tam jsem se dozvěděl hodnocení té samé rezonance: NEPATRNÉ zlepšení. Výrobce léku uvádí, že tento lék NEDOKÁŽE snížit počet nálezů na mozku a míše, ale zpomaluje VZNIK nových. Tato oficiální informace ostře kontrastuje s vyhodnoceními rezonance na obou neurologiích. Ošetřující lékařka se mě pokusila ujistit, že to dokázal ten lék a nesmí se přestat v aplikaci a laboratorní výsledky krve naznačují, že tělo lék nepřijímá. Nemohu se ubránit myšlenkám na dílo G. Orwella- systém popsaný v knize 1984. Jednou ‘‘Velký bratr‘‘ pravil, že příčiny roztroušené sklerózy jsou neznámé a nemoc neléčitelná. Potom celý systém dělá vše pro to, aby se ochránil status, pacienti systém nezajímají. Zlepšení je nemožné, vyléčení je nemožné přiznat. Boj se systémem v pravidlech, které si určil systém sám, je nemožné vyhrát. Objektivně zlepšený pacient je přesvědčován, že je stále nemocen a musí brát drahé léky, které jeho stav ale stejně nemohou zlepšit! Důležité ale je, jak se každý cítí, jak dokáže nakládat s informacemi. Pro sebe jsem vyléčen, všechny záznamy mám, potvrzují zlepšení po všech stránkách. Své nabyté zkušenosti předávám dál. Jako detoxikační poradce a pomáhám klientce, která 13let ‘‘hnije‘‘ zaživa. Její pokrok za 2 měsíce je naprosto neuvěřitelný. Neobešla se bez chodítka, teď chodí jen o jedné berli.

A stále pokračujeme. Doufám, že moje zkušenost a příběh pomůže dalším lidem. Kdo nezažil, jen těžko pochopí ... .

Ponaučení : 
  • 1. každý musí jít svému zdraví naproti, protože to nikdo jiný za něho neudělá - zajímat se o sebe samotného, nevěřit slepě všemu, co se tvrdí ve sdělovacích prostředcích, brát informace od starých lidí, kteří žili blíž k přírodě a také byli nemocní. 
  • 2. začít myslet a uvažovat. Občas to zachrání život. 
  • 3. nebát se rozumné alternativy 
  • 4. paraziti nezmizeli z ČR jen proto, že se na ně přestaly prodávat léky. Současný svět je globalizovaný, člověk není výjimečný tvor, paraziti ho prostě napadají! 
  • 5. každá nemoc má nějakou příčinu. Odstraněním příčiny se dá odstranit nemoc 6. přečíst G. Orwell: 1984, a zamyslet se nad dějem knihy a současnou situací ve státě a v medicíně

Vedlejší účinky REBIFU / interferon BETA-1a/, najdete na http://www.rebif.com/ pages/home

,,Rebif není určen k léčení roztroušené sklerózy, ale ke snížení fyzických obtíží lidí s RS. Může mít některé nežádoucí účinky:

1. Deprese, myšlenky na sebevraždu, několik lidí se o sebevraždu pokusilo
2. Jaterní testy se zhoršují. Nutno je pravidelně kontrolovat. Pokud vaše kůže nebo bělmo zežloutne, nutno ihned informovat lékaře 3. Pokud plánujete otěhotnět, nebo jste již otěhotněla, okamžitě Rebif vysaďte a informujte lékaře. Rebif může způsobit potrat.
4.Alergické reakce, obtíže s dýcháním, snížená pozornost, svědění vyrážky, otoky 5. Otoky, bolesti a svědění v místě vpichu injekce
6. Chřipkové příznaky, únava, bolesti svalů a kloubů…
7. Bolesti břicha 8. Zhoršení krevních testů
9. Neužívejte Rebif, máte-li psychické obtíže, potíže s játry, se štítnou žlázou, anemii, poruchu srážlivosti krve, epilepsii

-------------------------- -------------------------- -------------------

Komentář ing. Bláhové o příčinách roztroušené sklerózy:

Příčina RS je komplexní soubor několika patogenů. Ani dvě RS nejsou naprosto identické, proto je nutno pečlivě měřit každého pacienta individuálně a sestavit mu kúru na míru, nicméně je tu několik styčných opěrných bodů, které má většina eresek:

1. Obrna. Dostane se do nás očkováním. Očkují nás živou vakcínou/sirup/, takže pediatři pomalu připravují práci neurologům. Štěstí má ten, kdo přežije. Bůhvíproč se přestala používat Salkova neživá vakcína z roku 1953, která plně postačovala splnit úkol-vybudit imunitní obranu proti tomuto viru. Proto lékaři ani nemohou naplno říci pacientům, co je zlikvidovalo. Buď to neví, nebo o tom z etických důvodů nemohou mluvit, stříleli by do vlastních řad. Léčba RS je pro lékaře příjemně dlouhodobá záležitost a pojišťovny jsou ochotny proplácet činnost RS - center, interferony, kortikoidy a drahou biologickou léčbu. Pro nemocnice a lékaře je to lukrativní. Nikdo nepočítá s tím, že se pacient vyléčí. Pětapadesátiletá lékařka RS centra Zlín řekla jedné mé klientce, že ještě neviděla za svůj život žádného pacienta s RS, který by se vyléčil. I Vám v Praze řekli, že tam nejste od toho, abyste se vyléčil, ale aby se nemoc zpomalila.

Čím později alternativní léčba nastoupí, tím hůře. Obrna dokáže nenávratně poškodit nervové spoje a periferní nervy, potom už to žádná detoxikace nedá dohromady. Sedí-li klient na vozíku a nemoc trvá více než deset let, šance na uzdravení je velmi malá nebo nulová. Ideálně se pracuje s klienty s čerstvou diagnózou, kteří ještě nejsou poškozeni kortikoidy a další léčbou. Nejste sám, co mi hlásí, že zdravý člověk po injekcích s interferony často ochrne na několik dní. Už jste asi čtvrtý. Pacient se může uzdravit i poté, co alopatickou léčbu užíval, ale je lépe, když se jí co nejrychleji zbaví,klasické léky brzdí léčbu. Kortikoidy jsou natolik závažnou překážkou, že dokud se jich pacient nevzdá, nemá ani cenu zahajovat detoxikaci. Detoxikace se snaží imunitu posilovat, kortikoidy potlačovat. Oba postupy se vylučují. Obrna nebyla z populace zdaleka vymýcena, mám v databázi čtyři děti s DMO – dětskou mozkovou obrnou, a pacienti s ALS mají vedle pomalých virů také především obrnu. Imunitní systém průměrně zdravého člověk drží očkování zuby nehty na uzdě. Stačí však nenadálé vykolejení v podobě štípnutí infikovaným hmyzem, a pracně udržovaná rovnováha se hroutí. Klíště nebo komár nám může předat naráz až sedmero patogenů. To už nezvládne ani Schwarzenegger. Proto je roztroušená skleróza nemoc, která svého nosiče naprosto zaskočí, a vypadá jako spadlá z nebe.

Obrna není jen v mozku - tam pracujeme informatiky, ale i ve svalech, na močopohlavním traktu, atd....tam se osvědčuje MMS.

2. Pomalé viry - poškozují nervovou soustavu plíživě a nenápadně. Kromě lentivirů může mít RS-kář i priony, BSE, CDJ, nebo jiné retroviry. Do pacienta se pomalý virus dostane jako kontaminace očkování, může být zděděný, může být přenesen bodavým hmyzem spolu s borrelií, nebo klíšťovou encefalitidou. Pomalé viry vyvolávají autoimunitu

3. Borrelie nebo FSME/klíšťová encefalitida/, statisticky nejméně častá. Také vyvolává autoimunitu, uvádím ji jen pro pořádek.

4. Plasmodia, evropské typy, po poštípání hmyzem. Vyvolávají autoimunitu, extrémní únavu, bolesti svalů a kloubů.

5. Vlasovci, po poštípání hmyzem, mohou za většinu RS- kových symptomů včetně rozmazaného nebo dvojitého vidění, bolesti svalů, slabosti svalů a únavy, vyvolávají autoimunitu

7. Tasemnice v mozku- způsobují závratě, nejistou chůzi, křeče a brnění rukou, deprese, omdlévání, kolapsy, úzkostné stavy.

8. Améby až na nervové soustavě, do mozku se mohou dostat při koupání, podél čichového nervu, očního nervu, ušima. Kromě koupání je tu rizikem pití kontaminované vody, konzumace zeleniny polévané kontaminovanou vodou, sexuální partner. Améby mají na svědomí nevysvětlitelné a vleklé záněty močového měchýře eresek, přispívají k očním zánětům.

Brnění, mravenčení, tuhnutí a necitlivost rukou nebo nohou mohou způsobovat patogeny pod body 1-5. Nutno je odstranit všechny. Kombinací MMS, informatik, Ivermectinu, Hetrazanu, Praziquantelu a Entizolu, někdy i Albendazolu, je možno tuto nemoc zvládnout zhruba v řádu jednoho roku, někdy i dříve, při disciplinovaném přístupu klienta. Nemoc je pak zcela a bez následků vyléčena, nejen nekonečně léčena. Český lékař nemá šanci eresku vyléčit, léky na parazity tady nejsou registrované, Entizol ho nenapadne a na viry nemá nic. I když zdánlivě podává antivirotika, na viry to nezabere, důkazem toho je jejich vlastní tvrzení, že ještě nikoho nevyléčili. Léčebny jsou plné vozíčkářů, které stát stojí obrovské peníze, a ještě musí škemrat o dotace od sponzorů, protože by se sami neuživili. Tito všichni lidé mohli pracovat a normálně žít, kdyby se neočkovalo živými viry a kdyby se tu vědělo o parazitech. Klidně to dejte do zprávy, podepíšu se pod to, dělám to 12 let.

Ing. Hana Bláhová

45 komentářů:

  1. Tak toto učení beru. Ivanka Adamcová je tomu na hony vzdálená. Pokačuj v takovýchto tématech, Orgo, a budeš znovu užitečný mnoha lidem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připojuji se k Vaší prosbě. Tenhle článek je v dnešní prohnilé byznysové době víc než potřebný, je velice užitečný, otevírá lidem oči. Dost lidí už ví o tom, že i rakovina je využívaná pro sprostý rakovinový byznys. Ivanka Adamcová mě také neoslovila. Její řeči mi připomínají učení katolické církve: vše je v pořádku, bůh za vás vše vyřeší, vy buďte jen hodní a pokorní a vše berte s láskou a pokorou. Všechno je zkrátka v pořádku a brambory jsou v řádku- hlavně se nebouřete proti vrchnosti.

      Vymazat
    2. Však OrgoNet dělal vždy blog tak jak ho cítil. Chápu ho, že se potřeboval očistit od negativity, která se na nás hrnula a Ivanka může být jistým pročištěním duše, i když Vám to třeba nesedne. Jsem pro to, aby blog dělal OrgoNet nadále tak, jak ho sám chce dělat. Jen tak bude mít smysl, když s nim souzní. Když ho dělal podle sebe, byl vždycky nejlepší. Nezlobil bych se, kdyby sem článek o RS nedal. Nezávislost a svoboda je v tom dělat něco sám za sebe, podle svých představ, bez toho, aby mu okolí určovalo obsah. Ale díky za názor a ocenění příspěvku. Od začátku říkám, že si tu hledám věci, které mají smysl pro mne a ostatní nechávám bez komentáře. Smysluplných věcí tu bylo hodně a díky za ně. Ota

      Vymazat
    3. Podobné články a dokonce i ověřené způsoby, kterými došlo k vyléčení nemoci otevírají oči jen lidem, kteří je už otevřené mají a proto bývají zdraví. Pokud ne, jejich logické myšlení je dovede k podstatě problému i k vyléčení.
      Procesí položivých polomrtvých se denně plouží do ordinací ambulantních předepisovačů léků a živí Molocha farmacie, v mylné víře, dochtor a chemie je spasí. Tuhle kulturu si vzít nenechají a neexistuje síla, která by je přesvědčila k využití jiných možností.

      Vymazat
    4. Kdo je rozumný, jde čas od času k lékaři. Lékař potřebuje z něčeho žít. Pak jde k lékárníkovi, protože ten také potřebuje z něčeho žít. Rozumný vyzvedne léky a hodí je do kanálu, protože chce také žít... (internetová tvořivost)

      Vymazat
    5. Nechci spásu od chemie, ale jak se dostat kupříkladu k paní MUDr. Řezníčkové???

      Vymazat
    6. Najdete si ji na netu,tam urcite bude jeji tel.cislo a jednoduse ji zavolejte,anebo jestli nebydlite od ni prilis daleko,tak dojit primo k ni do ordinace.Vite,jak se rika,ZE ODVAZNEMU STESTI PREJE:

      Vymazat
    7. Pro Anonymní 2. října 2013 12:11

      To je tedy zcestaná úvaha ! Proč mám živit parazity (farmalobby zaprodané lékaře a lékárníky), když si mohu najít léčbu náhradní a účinnější, a mnohdy i levnější ! Jí jsem se po letech panáčkování různým pochybným systémům rozhodl, že už nebudu podporovat žádné byznys parazity - ať si třeba chcípnou - je můj život a moje zdraví také nazajímá !

      Vymazat
    8. Pro Anonymní 2. října 2013 13:29

      No přece platit, platit a zase platit kešovkama :-)

      Vymazat
  2. Karel nebyl podle oficiálního vyjádření lékařky vyléčen, ale jen se trochu, či výrazněji zlepšil.
    Oficiální medicína nepřipustí vyléčení nevyléčitelné nemoci. Jeho lékařka zfalšovala výsledky magnetické rezonance.
    Karel nechal snímek vyhodnotit nezávisle jinde a žádná ložiska RS už na snímku prokazatelně nejsou, ale na začátku diagnózy prokazatelně ložiska RS byla.

    Lékařka Karla však popírá grant na biologickou léčbu a dělá statistiky a nesmí připustit vyléčení, může jen konstatovat zlepšení a nabádá pacienta, aby nadále užíval biologickou léčbu a kortikoidy, které člověku škodí a které by dokonce mohly pacienta udělat skutečně nemocným. A o to zde jde - ukázat, že medicína dokáže mírné zlepšení, nebo zpomalení postupu nemoci k horšímu, ale vyléčení je u těchto nemocí nežádoucí a nemožné. A Karlův případ není náhoda, ty výsledky jsou opakovatelné a znám víc takových příběhů. Jen se nesmí mluvit o vyléčení, ale jen o úspěšné detoxikaci nebo zlepšení. Na vyléčení mají monopol lékaři.

    Tak nevím, zda jsme se titulkem trochu neprohřešili a nepodkopali tím neomylnou vedoucí úlohu oficiální medicíny ve společnosti, která jediná má právo na vyslovení slova "vyléčen".
    Ota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jejich pokrytecká dogmata se můžeme víte co..a z vysoka ! Mě zajímá moje zdraví, ne lékařská a farmaceutická věčně nenažraná držka !

      Vymazat
    2. Je to tak medicína nepřipustí vyléčení takových nemocí.Já sama jsem v
      ordinaci lékaře zažila opravdu humorný příběh.Měla jsem na štítné žláze
      4 nezhoubné nádory které se neustále zvětšovaly a hrozila operace.Byla
      jsem u filipínské léčitelky a necelé 2 měsíce na to jsem byla na kontrole.
      Růst se zastavil,jeden nádor zmizel beze stopy.Pan doktor nehnul brvou
      a pozval mě na další kontrolu za půl roku,zase mě strašil operací.Pokud
      se to bude zvětšovat tak že budu muset jít.Ale pane doktore třeba se to
      ztratí a pan doktor poprvé za celou dobu zvedl oči od pc a přísně mi řekl:
      No to se vám teda neztratí!Že mi zmizel v krku beze stopy 2cm nádor to
      jaksi nebral na vědomí.Takže asi takto funguje naše zdravotnictví.Hnus.

      Vymazat
  3. Popírá nebo pobírá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřte tomu, že popírají, a za to pobírají !

      Vymazat
    2. To jsou mi věci - lékařka asi pobírá, grant, že..
      Už sa ani nedivím - mne pred mesiacom napísal lekár do karty : brucho mäkké, priehmatné bez bolesti.
      Pričom celú dobu sedel za počítačom a na mňa raz pozrel. B

      Vymazat
    3. Ach ty překlepy! Samozřejmě že POBÍRÁ GRANTY, mně připadá, že na grantech a dodacích je mnoho podvodů či zkreslování mnohého, co jsem tak slyšel a zažil....
      Ota

      Vymazat
    4. oprava překlepu "grantech a dotacích" :-)
      Ota

      Vymazat
    5. Zaslechljsem od jedné známé, co dělá ve zdravotnictví, že nemocnice a různá další lékařská pracoviště výhodně kupčí s léky, které nakupují s dotacemi státu nebo EU. Rozdíly jsou samozřejmě b

      Vymazat
  4. MMS je asi super, když už někdo nemůže, ale patogeny NEJSOU !!! příčina nemoci ! V každém těle je spoooousta mikrobů, ale v latentním stavu. A záleží na "mentálním stavu" člověka, jaký vytvoří "terén" (podmínky) pro to, jestli se budou množit až do vzniku patologie a nebo jestli si uchová rovnováhu (čili zdraví) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, s tímto názorem souhlasím. Když už není zbytí, je dobré podpořit zdraví i na fyzické úrovni. Ale nikdy se to nevyléčí úplně. Může se to vrátit v úplně jiné podobě. Z vlastní zkušenosti vím, že člověk si musí přijít na skutečnou příčinu svého problému a tu vyřešit (změnit sebe, chápání, vnímání, přístupy atd.). Pak odejde i nemoc. Tento článek také dost vysvětluje http://www.osud.cz/karma-jak-pracuji-autoregulacni-mechanismy-biopole-lidi . Hezký den.

      Vymazat
    2. karmisti karma je a bude vaším prokletím, pokud jí nedáte pokoj !

      Vymazat
    3. No ano! Přesně! Vzpomeňte- Karel uváděl, že právě končil náročná studia-mohl se vyčerpat. Dále - spousta očkování před plánovanou cestou do JV Asie - zátěž na organismus jako blázen. A neposledně - cesta do JV Asie ani nevyšla - mohl pociťovat zklamání =též fyzický stres. To vše ho dohromady oslabilo,a pak se mohly v takové míře patogeny uplatnit. Nikoli opačně. Eva.

      Vymazat
    4. Někde jsem četl, že to je jako infikované mouchy a hromada hnoje. Mouchy tu hromadu hnoje nevytvořily, ony tam jenom jsou, protože tam je ta hromada. Je to krásně řečeno, když si člověk uvědomí, že nezáleží na "velikosti". Vibrace, viry, bakterie, paraziti, ... predátoři, války, ... když je v systému hromada hnoje, jsou i přenašeči infekce. ;-)
      Posílám vám všem lásku.

      Vymazat
  5. No, řekla bych , že mentální stav člověka je jakési podhoubí, základna pro patogeny.A to může vzniknout ,když je člověk s něčím primárně nespokojený , jak hlásá Ivanka Adamcová nebo také zásahem z vnějšku,když jedinec nemá dobrý imunitní systém, nemá informace, je odkázán na to, co se tzv."ve společnosti nosí". Prostě ,podle medicíny, kterou používá největší procento lidí na planetě Zemi, vše špatné přichází zvenčí. Záleží však, s čím se v nás setká. ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše vzniká na úrovni myšlení, které se superprojektuje do energetického systému člověka, a odtud je už jenom krůček, aby se to projevilo na fyzické 3D úrovni. Ta poslední fáze je už tak silná vazba na různé autodestrukce fází předchozích, že je vždy velmi obtížné vrátit fyzický stav do původního stavu neboli rovnováhy. Ale vysvětlujte to lidem, kteří si nemoce svým hloupým myšlením neustále pěstují, a příčiny hledají všude jinde, ale ne u sebe !

      Vymazat
  6. Všechno je jinak. Všechno, než je všeobecně uznávané a známé. Fakt Fšechno. A 95% tomu věří a všichni v tom žijem. Nezabalíme to ?
    Viktor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si sbal svých 5 švestek jestli ještě nějaký máš

      Vymazat
  7. Pavel: (RS od 1995)
    Karle, Dík za pekný článok.
    Nečítal som všetky komentáre, a ani to nie je potrebné.
    Myslím že u mňa to môže byť podobné...

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna vyšla zajmavá studie o RS a endotoxínech z bakterie C. perfringens ve střevech a jejich ničivému vlivu na CNS a retinu (oční nervy).

    Since C. perfringens epsilon toxin targets CNS microvascular endothelial cells and oligodendrocytes [25], [32], [33], [54], and since we find that there is a 10-fold increase in immunoreactivity to epsilon toxin in MS patients versus controls, we raise the hypothesis that C. perfringens epsilon toxin is a candidate disease and lesion initiating environmental agent in MS.

    celá studie
    http://www.plosone.org/article/info:doi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0076359

    chia@centrum.cz
    http://www.ajurvedaars.websnadno.cz/Postrehy-z-lecby.html

    OdpovědětVymazat
  9. Karlův příběh je sice tristním vyobrazením našeho zdravotnictví, ale Karel na sebe vzal nelehkou úlohu ho prožít, aby nás všechny povzbudil a inspiroval. A některým šťastlivcům i pomohl zbavit se jejich vlastních parazitů, za což děkuji! :-)
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za článek.Tato procedura čeká i mně.Mám přiklepnutou RS a nabídka kortikoidy.Po dávkách solumedrolu jsem měla silný epileptický záchvat.Končím s lékaři a jdu touto cestou ať to stojí co to stojí.

    OdpovědětVymazat
  11. Také jsem se vyléčil z RS alternativní cestou. Všechno je léčitelné. Jděte do toho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžete mi na sebe prosím dát kontakt?

      Vymazat
    2. můžete mi dát na sebe kontakt,můj tel.723285070

      Vymazat
    3. Ozvěte se mi, prosím, na email: hanicka.malkova@email.cz Mockrát děkuji.

      Vymazat
  12. Pokud paní "Inženýrka" píše o tom, že DMO - dětská mozková obrna nebyla vymýcena, tak ji mám silné pochybnosti o jejím vzdělání a kvalitách. Kdyby měla alespoň trochu přehled, tak by věděla, že na rozdíl od dětské obrny je dětská mozková obrna neinfekční vrozené onemocnění.
    Prosím rozlišujte tyto dvě spolu nesouvisející nemoci. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, kdokoliv má s RS a její léčbou zkušenosti, kontaktujte mě, prosím, na email: hanicka.malkova@email.cz. Děkuji a přeji krásný den. S pozdravem Málková H.

    OdpovědětVymazat
  14. Jak si nekdo s titulem ing (?) a "venujici" se tomuto oboru muze plest dmo a detskou infekni obrnu, ktera je opravdu diky ocku jiz minulosti! Tim tenhle clanek ztraci i to male mnozstvi verohodnosti, ze rs se da znicit.

    OdpovědětVymazat
  15. léta se zabývám RSkou a mohu s čistým svědomím označit názory Ing. Bláhové za bláboly. Jedná se o velmi nebezpečnou léčbu, která může vést k trvalému postižení vnitřních orgánů (zejm ledviny a játra). Lidé, zoufalí z těžké zdravotní situace, hledající především naději, jsou poté snadno manipulovatelní, čehož je zneužito k osobnímu obohacení některých jedinců. Vyzývám proto k maximální opatrnosti vůči lidem, kteří, byť v dobré víře, vám mohou natrvalo poškodit zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Paraziti exituji, a lečba MMS s mparazitiky naprosto užasna věc !!!!! Miliony lidi se vylečilo.
    Pokud neveřiš nevadí, jsi pouze nevzdělaný.

    OdpovědětVymazat
  17. Super!!!!!!!!!jdu do toho.můžu se jen zeptat kde se mám obrátit na detoxikaci?děkuji Radek prosím o odpověď mé telefonu číslo je 603741839

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem RS Radek prosím o bližší informace chtěl bych využít detoxikaci děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  19. Bohužel, pan Karel Vostruha dne 22. září 2016 na komplikace svého onemocnění zemřel.

    OdpovědětVymazat
  20. S lístostí vám musím oznámit, že Karel Vostruha nedávno na RS zemřel.

    OdpovědětVymazat
  21. úkolem lékaře není vyléčit, ale léčit a čím déle tím lépe pro všechny (s vyjímkou pacienta) - lékaře, zdravotnictví, hlavně farmaceutické firmy atd. - no někdy přemýšlím jestli se nemělo sloučit zdravotnictví s veterynou :) :) :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.