4. března 2013

Stanislav Grof: Nadčasový rozhovor

Díky čtenáři za odkaz na inspirativní nadčasový rozhovor s Stanislavem Grofem, což je lékař českého původu žijící v USA, objevitel holotropního dýchání a autor knih o psychospirituální krizi!
Natočeno v r. 1994, z kanálu Gossscha1.

http://youtu.be/g25Xd2TKu34

9 komentářů:

  1. kulturní uderka http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HRV6cPDOFiQ

    OdpovědětVymazat
  2. Podívej se mu do očí a řekni, jestli takovýto vyzařování má mít pozitivní člověk.........

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem toto video viděla a toužila jsem po poznání a stavu změněného vědomí,jako on.Dokonce jsem byla na holotropním dýchání,které tyto stavy vyvolávají a byla to celkem sranda.Teď už vím,že vše má svůj přirozený cyklus a vše k nám přichází v okamžiku,kdy jsme na to připraveni.Jinak z pana Grofa cítím pokoru a úžasné charisma.
    S láskou Jarmila

    OdpovědětVymazat
  4. Práce pana Grofa je famózní ! Něco si přečti o jeho práci a nebo rovnou zkus a pak se teprve dívej do očí a něco z nich vyčti nebo suď! Mnoho lidí vděčí jeho výzkumu a praxi za zdravý, vyrovnaný a hodnotnější život.
    Byl jsem mile překvapen, že byl mezi 100 význačnými duch.osobnostmi 2012....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak nějaký žebříček, ale co psal o roku 2012! :-)

      http://srdcenoveenergie.blogspot.cz/2012/12/stanislav-grof-o-fenomenu-2012.html

      Vymazat
  5. tak to je hodně velkej mazec...Opravdu nadčasové informace.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se ukázalo, jaký mám ještě nedořešený bordeličky v hlavě. Četla jsem totiž v názvu článku Stanislav GroS a udělalo se mi tak zle, že jako je Orgonet fakt blázen :-D :-D :-D a teprve pak jsem uviděla to F :-) ale byl to fakt šupec :-D
    Marie

    OdpovědětVymazat
  7. ty jo teď mám chuť ten holotrop zkusit :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.