12. března 2013

Jak zlepšit svět: Neurovědkyně o své vlastní mrtvici


Ahoj Orgonete,
našla jsem velmi zajímavé a dobře  „nabité“  video .
Třeba se bude hodit i na Tvé stránky, zvaž sám J
Pěkné dny přeje Tobě i Tvé rodině a vůbec všem Orgoneťákům
JaJi

 Kdo jste ještě neviděli toto video a máte rádi Eckharta, bude se vám také líbit :)

(Neurovědkyně o své vlastní mrtvici a prožitku jiného stavu vědomí)
Orgonet: Díky, JaJi! To video je moc dobré, a i když už jsme ho tu měli před dvěma lety (viz http://orgo-net.blogspot.cz/2011/05/jak-zlepsit-svet-vstupte-do-prave.html), určitě se hodí ho zopakovat.


1. část




2. část







6 komentářů:

  1. toto video vidím již potřetí s odstupem času snad v letech a zvláštní, ale krásné je, že pokaždé vnímám informace z jiného pohledu. V tuto chvíli jsou pro mě zajímavé z informací ty, které jsem dříve s mávnutím ruky a bez uvážení překročil. Všímáte si toho taky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta žena prodělala zkušenost blízkou Božské sféře díky zážitku blízkému smrti, a jedině tak je většina lidí schopná pochopit, co ta žena zažila, a co způsobilo její radikální proměnu jako halasatelky Světla, Míru a Lásky ! Návod jak odstatvovat levou mozkovou hemisféru bude zřejmě zásadní průlom k probíhajícímu Vzetsupu a Transformaci !

      Vymazat
  2. Já to mám i s různými filmy, které mě kdysi zaujaly, a když je vidím dnes po letech, všímám si tam zase něčeho nového, ale to tam bylo vždycky, jen jsem to tehdy neviděl nebo si toho nevšiml.

    OdpovědětVymazat
  3. Když už člověk neanalyzuje rozumem a už jen vnímá,potom jsou mu taková videa blízká,neb se rozpomíná sám na sebe.
    S láskou Jarmila

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, přesně tak, asi proto mě to tak šoklo, jako bych znovu vžila do situace, kterou jsem sama zažila :-))JaJi

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.