4. prosince 2012

Karaimi: Na Zemi to není o odpočinku


Karaimi: Na Zemi to není o odpočinku 
(Z videa http://youtu.be/AH4X2zZ-28Y, od 1:12.00 do konce.)
Přepis Orgonet.

(1:12)
Od malinka jsem viděla věci, které děcka neviděly, a měla jsem s tím velké problémy. V pěti letech se mi to zastavilo, protože jsem chtěla v pěti letech vyskočit z okna. Protože jsem nemohla vydržet na tomhle světě s otevřeným vědomím. Moje rodina byla velmi harmonická, narodila jsem se do nádherné rodiny. Přesto jsem to nemohla vydržet. V pěti letech jsem to zavřela a začala jsem žít jako normální dítě, v 18 se mi to zase otevřelo, a já jsem začala vidět orgány, energie, číst myšlenky, všechno. A myslela jsem si znovu, že se zblázním, že tady končím, že se musím zabít, abych se mohla znovu narodit jako normální člověk. 

Bylo to několik zkoušek, několik velkých věcí, až ta klinická smrt mě vlastně postavila nohama na zem, a řekla, holka, už tady necouvneš ani o milimetr.. A budeš šlapat po cestičce, kterou sis určila a kterou šlapeš v souladu se mnou. 

Vy nemusíte mít klinickou smrt, abyste to otevřeli, abyste to pochopili. Protože dneska jsme někde jinde. A každý další den je jakoby otevřenější, jak bych to řekla, vnímavější, plnější. Intenzívnější, je hustší. 

Já vnímám čas jakou soustavu energií, které můžete chytnout a něco z nich vytvořit, něco zasít, na něčem pracovat. Šance vnitřního vzestupu jsou dneska tak obrovské, a tak jedinečné, Mayové nám dali obrovské vzkazy, oni nás upozornili na to, že tahle doba je něčím velmi zvláštní, velmi výjimečná, a že se netýká konce světa, že se týká změny našeho vědomí, v nebývalých možnostech. 

Když se to teď snažíme hlavou pochopit, tak to nemůžeme pochopit, protože mozek už nemá kapacitu na pochopení. Tak jako naše DNA, jenom jeden ten řetězec, a ostatní je tam jakoby nefunkční. Ale ona není nefunkční, ona je vesmírná, ona je nebeská. A ta další DNA, která není v tom fyzickém těle, nás spojuje s obrovskou životní sítí. 

Hodně se zabývám DNA, několik let, a vyšly teď úžasné knihy, úžasné vědecké výzkumy, o tom, jak DNA pracuje. Jak můžeme přeprogramovat – a tím nemyslím úsilím – naše myšlení, naše podvědomí, a změnit naprosto svoji strukturu těla, vyléčit nemoc a změnit náš život. A to všechno jde z toho neviditelného. 

Toto stvoření je hmota Země. A to, co je uvnitř, je nekonečné, neumírá, nezrozuje se, je pořád. Takže tohle (tělo) mi stvořila matka Zem, v souladu s celým živoucím systémem celého světa a vesmíru. A to mi úplně stačí. Když tohle chytnu, tak vím, že můžu změnit vše. 

Dvakrát v životě jsem změnila svůj osud. Jednou jsem se znovu narodila, podruhé jsem se vyléčila z nevyléčitelné nemoci, a mám toho ještě hodně před sebou. A těším se z každého dne, a z každého setkání. Věřím v lidi, věřím v lásku, věřím v čistotu lidského ducha. Vím, že lidstvo vzestoupí do něčeho překrásného. Nedokážu to slovy popsat, ale už je to tady. Je to za závojem. Je to za oponou. My se už dotýkáme toho závoje, už ho cítíme, hledáme formu, jakou do něho vstoupíme. Hledáme cestu, každý v sobě, jak najdeme ten konec opony, a rozevřeme, rozhrneme tenhle fyzický svět, a uvidíme za ní něco, co nás probudí. A řekneme, pro toto tady jsem. Tohle chráním, tohle chci rozvinout, a přinést sem. A pak skončíme. 

A když skončíte, tak se budete chvíli nudit, a pak půjdete znovu, buď sem, nebo do jiných světů pokračovat. Protože si myslím, že tady na Zemi to není pro lenochy. Tady to není ani o odpočinku. Tady je to o akci, a o radosti a o lásce. O tvoření. Tak tak. (1:17.31)

4 komentáře:

  1. DĚKUJI,DĚKUJI.PŘEKRÁSNÉ.Také věřím v lidi, věřím v lásku, věřím v čistotu lidského ducha. MILUJI VÁS VŠECHNY ;O)

    OdpovědětVymazat
  2. Povzbudivý, příjemný článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, opravdu není třeba klinické smrti.Důležitější je chtít poznání.A pak už jen hledat a hledat.
    Tento úryvek z článků Karaimi je opravdu super! Když začne člověk mluvit o svých zkušenostech a životních situacích a tak vlastně vysloví, jak ke svým poznáním došel,dává lecos větší smysl.Pro mnohé, kteří ještě zápasí s životním údělem a neví, čeho se chytit, je takový článek velmi inspirujicí.
    Orgoneťáčku, tentokrát máš ode mě jedničku !

    dan.

    OdpovědětVymazat
  4. Je zajímavé, že všichni insideři (Icke, Kilde, Karaimi a jiní) mluví o tom, že jsou na ně činěny útoky s cílem je připravit o život. A oni přesto pořádají semináře, prezentace dál a dál. Pochopil jsem, že oni jsou ve vztahu ke smrti a životu po životě již "na druhé straně poznání", a že se tedy nebojí. Kéž by se to samé přihodilo každému z nás !

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.