1. prosince 2012

Jak rozesmát celé metro

Milý Orgo, 
posílám něco, co mě naprosto zničilo bránici....moc prosím dej to do placu, protože smích léčí a teď ho opravdu všichni moc potřebujeme.....

Slunce a úsměv v duši :-)



13 komentářů:

  1. Je to dost chytlavé. Smíchy jsem se popadal ještě několik minut po skončení videa. David

    OdpovědětVymazat
  2. Nakažlivé jak virus :) jsem si vzpoměl když se to stalo ve škole...a učitel se nechytal..

    OdpovědětVymazat
  3. me kdysi znicilo totalne tohle http://www.youtube.com/watch?v=DfvgvDkdG2M pripravte si kapesnicky :) a mimochodem Mooji je zajimavej clovek, ucitel.

    OdpovědětVymazat
  4. Asi mají zrovna vycházky, ne? (:-))) Možná bych se s nimi bál i jet :D

    OdpovědětVymazat
  5. Presne toto so pozeral včera. Skoda, že som nenašiel niečo podobné v autobuse... Ale povedzme si...v autobuse to je asi iné kafé, tam sú ľudia viac "na sebe"... takže asi funguje len metro (v takom veľkom merítku), čo sa týka skupinového smiechu v spojitosti s verejnými dopravnými prostriedkami....
    Marek

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt mazec.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vzdyt je to jako ve Verichove pohadce "SEVCE PROC BYS UTIKAL? KDO BY SE TU SPIVAT BAL?" potkavam na ceste do prace kamenne tvare, mrtve lidi, stiny,stresovane lidi...kazdy specha a nema cas ani na to aby se pousmal...pak jsou lide nemocni nedostatkem radosti ze zivota. Ale tomu uz bude brzy konec. Tak tedy pojmejme se - haaa-hoo-juhuu- chichichi

    OdpovědětVymazat
  8. Pouštěl jsem si to třikrát a vždy mě to rozchechtá:-))

    OdpovědětVymazat
  9. To je bezva a nakažlivé, ale skutečně smích je lék. Za chvilku jsem se chechtal u počítače taky a bylo mně hned lépe......:-):-):-):-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohleto funguje parádně - všimněte si, když se v autobuse začne smát malé dítě, spousta lidí se aspoň usměje nebo přímo rozchechtá (:-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Smích je nádherně nakažlivý! Kouzelné video, díky, až mě bolí tváře, jak jsem se řehnila... :)))))

    OdpovědětVymazat
  12. tohle je stejne nejlepsi :)
    http://fun.cafetime.cz/video/zachvat-smichu-live-dost-dobry-vtipne-video/

    OdpovědětVymazat
  13. Co na tom videu bylo? :) Bohužel na Streamu už není aktivní.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.