17. září 2012

Aolian: Teroristické smažičky v akci


3. Teroristické smažičky v akci

Když jsem se před nedávnem na vlastní kůži přesvědčil o tom, že nejen extrémní výmrazy, ale i nesnesitelná vedra mohou mít základ v aplikaci speciálních klimatických zařízení, zhruba do tří dnů se mi dohrál zajímavý energetický kód na obranu před výrobou vlastního smaženého mozečku. Zvlášť jsem to ocenil na nedávné hromadné terénní akci odehrávající se na výhřevném svahu pod slunnou oblohou. Již během dopoledne si spousta účastníků začala stěžovat, že je pobolívá hlava a něco se jim „vaří“ v žaludku. Práce jsme měli jak na kostele, bylo potřeba sebrat spoustu dat na trvale zaměřených plochách. Rozhodl jsem se proto, že zkusím celou situaci podrobně omrknout a dle možností podniknout nějaká opatření. 

Nejprve mi bylo ukázáno, že lokální klima nežádoucně zhoršuje energeticky neuzavřená minulost zdejší krajiny. Se svými astrálními průvodci jsem na tom zkusil nenápadně zapracovat. Dále se mi ukázalo, že u spolupracovníků-sběračů dat stěžujících si na zhoršení zdravotního stavu, vylezly na světlo nějaké staré zažrané astrální obaly, jejichž disharmonické vibrace pronikaly až do fyzických nervů. Zkusil jsem k nim pozvat skupiny dobře školených astrálních pomocníků. Přitom jsem se v poklidu věnoval naší společné terénní práci. Náhle pocítím divné pálení na temeni hlavy. Ohlédnu se po slunku a vidím, že s blížícím se podzimkem již svítí šikmo, z boku, je tedy nemožné, aby mi opalovalo temeno hlavy. Že by tedy technické smažičky a vypalovačky v akci?

Obrátil jsem hlavu k nebi a vyslal ironickou myšlenku: „Hlavně nenápadně, hošánkové.“ Než jsem se nadál, opalování hlavy zcela zmizelo. Po chvilce jsme se šli hromadně osvěžit do stínu pod mohutnou borovici. Několik osob se samo o sobě rozhovořilo o tom, že letos k podzimku slunce nějak divně svítí a že z toho dost snadno chytají bolehlav. Nechal jsem je vypovídat a pak stručně, ale bez obalu nadnesl problematiku umělých úprav počasí. Po krátké odmlce se ozval asi pětadvacetiletý klučina: „Jo, to je ten americkej HAARP.“ Zbytek mlčel. 

Netrvalo dlouho a pocítil jsem obrovský závan negativních emocí, v nichž převládaly pocity deprese, strachu a zmaru. Musel jsem odejít do ústraní a tam zkusit celou situaci v klidu vyhodnotit. Před očima se mi přehrál krátký film o tom, kterak prakticky všechny duše, s nimiž jsem se nyní sešel ke společné terénní akci, již vícekrát prožily násilné ukončení svých fyzických životů na různých planetách skrze nejrůznější technická zařízení. A samozřejmě tam nechyběly ani zážitky z globálního zhroucení atmosféry při válečném pokusnictví. 

Když jsem mezi těmito dušemi vynesl problematiku umělé manipulace počasí na světlo, vyvolalo to obrovskou vlnu deprese a strachu. Uvědomil jsem si, že tyto duše ještě nedospěly do stadia, kdy by byly ochotné sestoupit do hloubi svého nitra a tím aktivně vytáhnout na světlo všechny negativní vrstvy, od kterých je potřeba se radikálně očistit. Velice by jim v tom pomohlo, kdyby se přes dostupné informace alespoň rámcově vpravily do současné situace umělých úprav počasí a skryté klimatické války. Zřetelně jsem však cítil, že většina z nich zatím energeticky „visí“ v jakémsi meziprostoru, kde se točí v bludném kruhu svých vlastních nezdarů a bojí se udělat krok stranou, do přátelského časoprostoru pokrokových Transformací.  

7 komentářů:

  1. Okydouky, ale som tiež videla vysvetlenie, že v transformačnom globálnom poryve budeme zažívať rôzne stavy, horko, zima, horko, zima...
    Vsjo normaľno, nehádžem to na hlavu iba prežitkom z minula. To by bolo veľmi úzkoprsé, nie ? Bed

    OdpovědětVymazat
  2. Od poslení silné erupce na slunci nejsou dostupná data na HAARP a denní seismogramy pro západní čechy.... Že by byli líný je korigovat nebo konečně opravdový výpadek?!?
    Minulý týden nejvíce pršelo v době, kdy jdou ráno děti do školy - náhoda?
    Škrábání oken auta v druhém zářiovém týdnu také dlouho nepamatuju...
    Děkuji naší zahrádce a okolní přírodě, že vše zvládá a navíc nás odměňuje spoustou ovoce - tolik švestek, blum a nádherných červených jablíček jsme dlouho neměli!
    Podzimní krásu dokreslují pestrobarevné jiřiny a majestátní kaštan s velkou nadílkou kaštánků....
    Užijme si krásný pozim v pohodě.....!
    Danda

    OdpovědětVymazat
  3. je to jen obyčejný strach....

    OdpovědětVymazat
  4. The Bronze Age in Denmark video na You Tube . - zajímavé zvuky lur, které celé video podmalovávají. Lury hudební nástroj bohů zalomený do tvaru ,,S,, . (Ve videu je to ta věc po níž následují 2 přílby se zahnutými rohy!) Jinak jsem objevil pro vás článek srozumitelnější in Slavonie,org., 15. květen 2011, ,,Posvátné trubky-hlásné trouby bohů? - Možná i,, trouby z Jericha,, a nové zvukové zbraně? ...Náhoda či záměr. Zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledním hitem policie v USA a v EU jsou tzv.L-RADary - zvuková děla, která rozhánějí demonstranty. V Iráku a Afghánistánu byly zkoušeny i na napřátelská vojska a tzv.teroristy. Kdo ze zasaženého místa včas neuteče, tomu se zle povede, a zůstanou mu zřejmě také trvalé následky (sluchové a mentální). Utajuje se dokonce několik úmrtí na následky použití L-RADaru proti demonstrantům v USA...

      Vymazat
  5. Pokud nezačnou brát lidé vážněji a citlivěji tyto každodenní skutečnosti je obtížné jim pomoci...Aolian si zasluhuje velké poděkování za odvahu a objektivní zprávy, jsou velmi přesné a lidé jsou velmi naivní, bohužel.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.