10. srpna 2012

Léčba vodou, nikoliv léky


Děkuji čtenáři za zaslání zajímavého příspěvku o léčbě vodou, překlad z mého oblíbeného zdroje Natural News (hurá, zase nemusím překládat) . Vzhledem ke stálé oblíbenosti zdejšího odkazu na skvělý ruský film Voda věřím, že i tohle vás bude zajímat a dozvíte se, jak jednoduše prospět svému zdraví.
Anglický originál rozhovoru je zde http://www.naturalnews.com/001950_healing_water_dehydration.html, je to již z roku 2004, avšak stále více než aktuální.


Reportér Mike Adams byl zřejmě posledním novinářem, který s Dr. Batmanghelidjem, autorem knihy Water for Health, For Healing, For Life (Voda pro zdraví, léčbu, život) udělal exkluzivní rozhovor. Dr. Batmanghelidj již nežije. Byl také zakladatelem National Association for Honesty in Medicine (Národní asociace pro čestnost v medicíně) a autorem knihy Your Body's Many Cries For Water (Mnohá volání vašeho těla po vodě). Otiskujeme zkrácenou část rozhovoru.  

O VODĚ JINAK, NEŽ JSME ZVYKLÍ
Exkluzivní rozhovor s Dr. Batmanghelidjem,
autorem knihy Voda pro zdraví, léčbu, život

Mike:  Vítejte, doktore. Jak jste se poprvé dozvěděl o těchto léčivých vlastnostech vody?

Dr. B: Měl jsem tu čest a privilegium, že jsem byl vybrán jako jeden z rezidentních lékařů, a měl jsem tu mimořádnou čest být jedním z posledních studentů Sira Alexandera Fleminga, objevitele penicilinu. Zmiňuji jeho jméno, abyste věděli, že jsem byl pohroužen do studia medicíny a výzkumu.  A o několik let později jsem musel podat muži, který trpěl bolestmi břicha způsobenými jeho nemocí, dvě sklenice vody, protože jsem v tu chvíli neměl žádné jiné léky, které bych mu mohl dát. Trpěl nesnesitelnou bolestí, a voda mu poskytla zázračnou úlevu. Ulevila mu – do tří minut se jeho bolest zmenšila, a do osmi minut zmizela úplně. Zatímco před osmi minutami byl v křečích a nemohl ani chodit, úplně se z tohoto stavu vzpamatoval. Začal se usmívat od ucha k uchu a velmi šťastný se mě zeptal, co má dělat, když se bolest vrátí? Řekl jsem, „No, pijte více vody.“  Pak jsem se rozhodl naordinovat mu, aby každé tři hodiny vypil dvě sklenice vody. On to udělal, a to byl po zbytek doby, kdy byl se mnou, konec jeho bolesti vředů.  To mě probudilo, protože na lékařské fakultě jsem nikdy neslyšel, že by voda mohla léčit bolest, takový druh bolesti. A tak jsem měl příležitost vyzkoušet vodu jako lék v následujících více než 3.000 podobných případů. A pokaždé se ukázalo, že je voda účinným lékem. Z tohoto pokusu jsem pochopil, že tito lidé měli žízeň, a že žízeň se může v organismu projevit bolestmi břicha, až do takové míry, kdy může být člověk při vědomí jen napůl, jak jsem zažil. A voda je pokaždé povzbudila. Takže když jsem přišel v roce 1982 do Ameriky, šel jsem na University of Pennsylvania, kam jsem byl pozván, abych pokračoval ve svém výzkumu a studoval vlastnosti vody zmírňující bolest. Ptal jsem se sám sebe, proč trvá farmaceutický průmysl na používání antihistaminik pro tento druh léků proti bolesti? Tak jsem začal zkoumat úlohu histaminu v organismu a tam byla odpověď – histamin je nervový mediátor odpovědný za regulaci vody a řízení sucha v těle. Když se to projevuje bolestí, ve skutečnosti to naznačuje dehydrataci. Takže tělo dává dehydrataci najevo bolestí. V závislosti na tom, kde se dehydratace usadila, cítíte bolest. Velmi jednoduché. Představil jsem tuto koncepci jako přednášející host na mezinárodní konferenci o rakovině a vysvětlil jsem, že lidské tělo dává najevo dehydrataci tím, že produkuje bolest, a bolest je známkou nedostatku vody v těle a nedostatek vody ve skutečnosti stojí za většinou zdravotních problémů v naší společnosti. Protože, když se podíváte na to, co dělá farmaceutický průmysl, vidíte, že vyrábějí tolik různých antihistaminik jako léky. Antidepresiva jsou antihistaminika, léky proti bolesti jsou antihistaminika, ostatní léky jsou přímo i nepřímo antihistaminika. Takže tehdy byla moje práce zveřejněna. Vědecký sekretariát 3. konference mezivědního výboru o zánětu mě v roce 1989 pozval, abych přednesl tuto prezentaci o histaminu na konferenci v Monte Carlu. A to jsem udělal, takže všichni pochopili, že histamin je regulátor vody v těle.

(Zkráceno, celý překlad najdete zde: https://docs.google.com/open?id=0B1lmMjJ4Fl45LWFFbWVldUpTUDQ

19 komentářů:

  1. Nevíte někdo něco více o strukturování vody?Chtěl bych se tím zabývat, ale zatím jsem našel pouze info o strukturování pomocí zvuku, což mi nepřipadá moc účinné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toto som nasla na vyrobu strukturovanej vody
      http://www.personaloxygen.eu/produkt/vitalizer-vody-oxy
      Vlastnosti strukturovanej vody ma zrejme aj ladovcova voda, ktora sa da doma vyrobit obycajnym zmrazenim v mraznicke a naslednym rozmrazenim.Docieli sa tak tiez hexagonalna struktura vody a vyjde to neporovnatelne lacnejsie :-)) A liecive ucinky takto strukturovanej vody su vraj vynikajuce.

      Vymazat
  2. Skôr som bola typ, že voda je na kúpanie než pitie :-D
    a nemala som problém so zdravím. Keď vypukla kampaň na pitný režim, vždy som sa pýtala PREčo mám piť ? - odpoveď znalých ma neuspokojila. Tento článok mi objasnil ledacos.
    Mám v hlave radcu - hlas, a ten mi raz oznámil na môj popud slovo VODA. Nič viac a pp všetko. BEd

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si opatřil šungit a mám ho ve skleněném džbáně s vodou a tu piju. Nezávislé slepé testy všech, kteří ke mě přišli potvrdily, že šungitová voda je chutnější, jakoby hladší a líp se pije. Jsem zdravý člověk po padesátce, tak nemohu potvrdit nějaké léčivé účinky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já používán magnetoterapii od ZES Brno. Má úpravu vody i v návodu. Také zmagnetuje vodu zpátky do přírodního stavu jako bylo popsáno i zde nedávno.
    Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a jaký tam prosimtě používáš program? a ještě jeho název? My tohle mám taky doma, ale netuším zda od té firmy, ale programů tam má celkem slušně dost. Díky

      Vymazat
  5. Vodou u nás léčil také Priessnitz, využíval léčebné schopnosti vody. Když se ho ptali, čím by léčil, kdyby neměl vodu, řekl že vzduchem. Na tom něco je. Pravda o vodě, kterou lidstvo při svém vývoji zapomnělo, teď zase pomalu vychází na povrch. Kdybyste se chtěli podívat na krásný životopisný film o Priessnitzovi, jmenuje se "Vincenz Priessnitz" a je z roku 1999.

    OdpovědětVymazat
  6. voda je na pitie aj liečenie nutná. jej úprava je veľmi vhodná zvukom. ak vodu upravíte vlastným hlasom, prípadne tibetskou misou, a pri tej úprave do nej vkladáte myšlienku o prospešnosti vody pre vás - tak táto úprava je určite prospešnejšia ako úprava akýmkoľvek prístrojom. človek je ten, kto vodu programuje....

    OdpovědětVymazat
  7. BTW, najlepšie sa mi vidia kamene - šungit .
    Urobila som týždenný malý pokúsek, tri rovnaké rastliny som "osadila" chalcedonom, ruženínom a orgonitom.
    Prvé dve rastlinky sú s kvetenstvím i rastom v predstihu, tá s orgonitom je strapatá a mešká.
    :-) Bed

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, a taky krom vody zmagnetovávám benzín v autě. Spotřeba se snížila o dvě třetiny a auto o dost víc jede.

    OdpovědětVymazat
  9. v spomínanej vredovej chorobe voda potlačila príznak, no neodstránila príčinu. Voda vo všeobecnosti tlmí bolesť.
    T

    OdpovědětVymazat
  10. Máte někdo zkušenost se spinováním vody?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spinujte, funguje to. Cítím se jak jura. Před tím mě tůhle píchlo , tůhle zabolelo a od té doby nic.

      Vymazat
  11. Jéé a jak magneziute benzín ?

    OdpovědětVymazat
  12. kvalitě vody jsem se nedávno věnoval a dobrý návod a rady najdete na stránkách http://www.zdravi-az.cz/.
    Odkazy k problematice jak si doma spychtlyt (omluvte to slovo, ale líbí se mi:)) kvalitní zdroj pitné, čisté vody, která má obnovenou krystalickou mřížku. Tato krystalická mřížka je vlastní a nedílnou součástí vody v přírodě ať už jde o horské prameny, ovocné, zeleninové plody anebo lidský organismus složený cca ze 72%procent vody.
    Předem říkám, že tato krystalická mřížka není obsažená ve vodě z vodovodního řádu, která je chemicky upravována tak, aby vyhovovala hygienickým normám platným v čr. A ikdyž je voda z vodovodního řádu uznána jako pitná a zdravotně nezávadná snad až na určité oblasti, tak vám už nikdo na plnou pusu neřekne, že čističky vod si nedokážou poradit s estrogenem, který se tam dostal přes odpadní vody díky vynálezu antikoncepce. Tedy odtut je možná příčina neplodnosti u mužů a to jsem nezmínil, že ve vodě lze najít i těžké kovy, které tam nemají co dělat.
    K vodě je plno hezkých dokumentů a knih k dostání na internetu zdarma a ještě si dovolím připomenout, že s vodou pracoval i Masaru Emoto, který objevil paměť vody ve vědecky zdokumentovaném experimentu a pro mě z toho plyne i souvislost s homeopatickými léky, spinováním vody a třeba někoho ještě něco napadne.

    Pro mne je to krásné zjíštění a jsem moc rád, že se tu zde na orgonetu mohu o tyto informace co mi udělaly radost, vnitřně mě potěšily, podělit.


    Se vší shovívavosti k možným chybám v gramatice přeji všem bez vyjímky hezký den,
    Ládis.

    OdpovědětVymazat
  13. A ještě zde chci poděkovat panu Jardovi, který je předpokládám autorem stránek http://www.zdravi-az.cz/ a které sám spravuje, moderuje a řídí za jeho skvělé informace, rady, poznámky, které si nenechává jen sám pro sebe, ale dělí se o ně s námi lidmi.
    Díky.
    Ládis :)

    OdpovědětVymazat
  14. Najlepsia je prirodzena voda. Vsetky zvysne techniky - diamantova voda, spinovanie ci vkladanie "lasky" al. inych formuli je nebezpecne a zdravie neprospesne. Voda v jej nativnom stave vylieci vsetky neduhy, naco ju nicit roznymi magickymi technikami. V jednoduchosti je krasa a velakrat je to to najlepsie co mozte spravit pre svoje telo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje zkušenosti hovoří že spinování vody je prospěšné, nikdy jsem se necítil lépe. Když jsem dříve pil vodu neupravenou žádné nic se nekonalo, neduhy přetrvávaly dál.

      Vymazat
  15. a čo Kalyxx???? Je to zariadenie na vitalizáciu vody - vírenie vody v galvanickom prostredí.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.