12. prosince 2011

Výročí smrti Johna Lennona - Imagine

Zemřel před 31 lety - 10. 12. 1980. Ale jeho píseň Imagine je nesmrtelná ... vlastně teprve teď začínáme chápat její smysl...
http://www.videacesky.cz/hudebni-klipy-videoklipy-hudba/john-lennon-imagine


PŘEDSTAV SI
JOHN LENNON

Představ si, že není žádné nebe
Je to lehké, když se pokusíš
Žádné peklo pod námi
Nad námi jen obloha
Představ si, že všichni lidé
Žijí pro dnešní den

Představ si, že nejsou žádné státy
Není těžké to udělat
Nic, pro co zabíjet či umírat
A také žádné náboženství
Představ si, že všichni lidé
Žijí život v míru

Můžeš říct, že jsem snílek
Ale já nejsem jediný
Doufám, že jednoho dne se k nám přidáš
A svět bude zajedno

Představ si, že není majetek
Divil bych se, kdybys to dokázal
Není potřebná chamtivost ani hlad
Bratrství lidí
Představ si, že všichni lidé
Sdílejí celý svět

Můžeš říct, že jsem snílek
Ale já nejsem jediný
Doufám, že jednoho dne se k nám přidáš
A svět bude zajedno

Překlad z http://www.pohodar.com

5 komentářů:

  1. Vedeli veľmi dobre prečo sa ho museli zbaviť.

    OdpovědětVymazat
  2. při té příležitosti vzpomínán na druhý výjezd za Železnou oponu a hippies v tehdejší NSR,zároven US military personal..v roce 69...dodnes mně ale udivuje IGNORANCE,či snad PROVOKACE obrácených,zničujících vibrací ONOHO SYMBOLU.Spíše,dle TOLLE je to hnupovská NEVĚDOMOST,http://www.youtube.com/watch?v=pzdykAR4Bt8&feature=player

    OdpovědětVymazat
  3. Lahodné... má nová mantra ♥

    OdpovědětVymazat
  4. moje oblibena pisen,John byl a bude vyjimecny clovek,ten text pisne je nadcasovy,neco prekrasneho,nemam slov -CEST JEHO PAMATCE-LUDVA

    OdpovědětVymazat
  5. i will love him forever.
    love, anette

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.