28. října 2011

Jak vyzrát na "nízkou oblačnost"? Octem.

Šťasná ty ženo/dívko, které se podařilo vytvořit si modrou bublinu v dnešní hnusné nízké oblačnosti! Je vidět, že to chce řádné nasazení. 
Mně se to dneska ráno nepodařilo, ale můj pokus byl ve srvonání s tvým hodně vlažný, ani nebylo dost munice (:-)))
Nechť je tvůj příspěvek inspirací.


"Já jsem ze sev. Moravy a už od včerejška vyvařuji v konvici litry octu a k tomu mám 2 dny vkuse puštěnou domácí zvlhčovačku vzduchu. ..samozřejmě naplněnou octem a na balkóně. Dneska od rána byla nad námi modrá díra, kterou se úplně brutálně snažily zaprášit. Dvojité trysky, puštěné naplno a lítaly nízko po dvojicích tam a zpátky s podporou jednoho letadla, který lítal spolupachatelům naproti a z boku. Nepovedlo se jim to :D ! Na každou masivní výpravu jsem jim vyvařila jednu konvici. ;) Ani se tím neskrývají pacholci,že lítaj neoficiálně, ani jeden nebyl ve Flightradaru. A taky se mi zdá, že jsem viděla Haarp v akci. Z ničeho nic se na nebi objevil stín ve tvaru obdélníku... totálně bez logiky tmavý stín. Pak jsem začala mít tlaky v hlavě, i když jsem byla v polích, kde tlaky necítím... no a za pár sekund byly mraky tak divně harpově rozmazané... i když předtím bylo nebe pravidelně zmráčkované. Hromadné octové akci zdar. Miluji modré nebe a hřejivé sluneční paprsky ♥
Uživatel Anonymní k příspěvku Meteorolog o dnešní "rozpadající se studené frontě... dne 28.10.11

18 komentářů:

  1. USA vypustily satelit, který má zpřesnit předpovědi počasí...http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/248798-usa-vypustily-satelit-ktery-ma-zpresnit-predpovedi-pocasi.html?

    OdpovědětVymazat
  2. ano,ano .. toť jediná rozumná cesta a 100% vyzkoušená..

    http://www.youtube.com/watch?v=C97zlXggK4U

    stačí galónek octíčka a je obloha vymalovaná..

    OdpovědětVymazat
  3. jo vse bude jak se tvorime diky nejvyssi a nejmocnejsi inteligenci bohu on nas upozornil na da se rici obycejny ocet a lasku k cele nasi prenadherne PLANETE SVETLANA DIVKA

    OdpovědětVymazat
  4. :-) taky jsem šťastně proděravěl a mohl jsem klidně smysluplně pracovat pod modrou dírou, až se mi nechtělo věřit, že jsem to spáchal octem v konvici a za veliké pomoci kamenů na zahradě, kam jsem to lil horké. ty tři litry byly skvělé! Apropó - jsem za západních Čech. Sice nade mnou lítali jako diví, ale ocet je stále cítit okolo domečku ještě nyní večer a tak se kochám se zapálenýma svíčkama na zahradě hvězdami a mám přání jak v budoucnu budou všichni lidi žít v pohodě a spolupráci, plně si vědomi své jedinečnosti a úžasnosti! Neb vesmír je plný takových bytostí! :-)
    Krásné dny přeje Milan - Namur

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Mě se to bohužel nepovedlo. Vyvařila jsem cca 1/2 l octu pod širým nebem a nic. Snad příště. Beata

    OdpovědětVymazat
  6. Tak se tak dívám na tu mapu a říkám si jak je ta díra zřejmá i nad Bzencem, kde se ocet vyrábí, štastní obyvatelé Bzence jsou mají krásněji a třeba o tom ani neví. Ocet je vůbec velmi prospěšný. Jinak dívce či ženě děkuji tři dny jsme si tady na Moravě na severu užívali čisté nebe bylo to krásné velké díky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Včera opät bolesti hlavy no teraz miernejšie z dôvodu zlepšenej obranyschopnosti:) Prášili ako zbesilí videl som dokonca po štyri lietadlá za sebou v tesnom závese to som snáď predtým ani nevidel.A za nimi daľšie.Zaujímavé že sa tieto objavovali v celkom dosť malom "výseku" modrej oblohy čo nasvedčuje že to náhoda nemože byť "to len pre tych co snad este pochybuju:)))"
    Už sa teším mám v pláne vyrobiť pár orgonitíkov:) Ocot som ešte poriadne neskúšal plánujem aj to.

    OdpovědětVymazat
  8. Žlutá deka na obloze, to je těžká situace, na to je třeba rychle vypařit co nejvíce octa.
    Půl litru i méně stačí na rychlou bouřkovou oblačnost, ale na žlutou deku se to musí dělat asi tak, jak píše Milan ...
    Mně se tu po 2 litrech octa (prostěradla na šňůře a trochu z varné konvice, ale to mi zatrhli členové rodiny) rozjasnilo až se západem slunce. Asi to bylo opravdu díky octu, protože sprejovací letadla po té bezmračné obloze lítala do oblouků, což dělají v nestandartních situacích (:-))) - náhlá díra v obalu ...
    Dnes ráno je zase zataženo, ale už na ně kašlu, jdu si dělat kompost (:-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Vzkaz pro Beatu

    1/2 litřánku octíka je málo. Je třeba alespoň 3 litry a použít namočené a lehce vykroucené větší froté ručníky/aby z nich nekapalo/, a pokud možno - jeli zahrádka, či pozemečiček pověsit na protistrany .. já to dělám sever - západ.A náš octík je dobrý,ale jenom bohužel 8%, nechám si vozit z Polska 10%, ten je mnohem lepší a z rodného to Rakouska si vozím, pokud tam jedu 16% a to je pak síla. Zkoušel jsem i octování z auta/ prádelní koš politý to octem na zadním to sedadlem a s otevřenýma zadníma oknama, aby pěkně při rychlosti tak 60 km/hod luftoval ven a jezdit kolem svého obydlíčka ... a to je pak vymalovaná obloha !!!!

    OdpovědětVymazat
  10. na flightradaru zdaleka nejsou vsechny letadla, letel sem z egypta a doma to prave chteli nad evropou sledovat pres flightradar a nevideli tam muj let

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes (sobota) opět nad moravskoslezskou metropolí asi kolem poledne se v husté oblačnosti, vytvořila díra v oblaku s vykukující modrou oblohou.Srdce mi poskočilo radostí, neboť mi bylo jasné,že někdo začal octovat.Ihned jsem se přidala také a to tak , že jsem na venkovní parapetní desky všech oken, rozložila ručníky řádně smočené v octu.Zavelela jsem manželovi ať se obleče, že jdem na procházku si užít sluníčka a modré oblohy.
    Jelikož moje akce s octovaním zná, tak se nedivil ,když jsme se na procházce toho sluníčka dočkali.Samozřejmě , že cca po 2 hodinách letadla se snažila opravit díru, viděla jsem jen 2, ale měla jsem dojem, že snaha od nich byla to zatáhnout " jiným způsobem".Protrhaná oblačnost vydržela tak do 16.hod. což jsme se akorát vraceli domů.Octu dík a octování zdar.

    OdpovědětVymazat
  12. Slezsko: kolem půl druhé jsem potřebovala pověsit prádlo a venku byla tak hustá deka s možností deště, že jsem vyvařila 1 litr octa. Tak za dvacet minut se to lehce protrhalo a chvíli svítilo i sluníčko. To lehké protrhání mi pro dnešek stačilo, prádlo uschlo , možná i bez chemického poznamenání.. No dochází munice, musím vykoupit 5litrovky v Kauflandu, aby bylo čím ... :DD. Chystám se i na polskou vesničku, pro bílý ocet... sice vychází na dvojnásobek, ale jak ho tak chválíte...tak to musím vyzkoušet... Letos máme nadúrodu jablek, tak jsem i špekulovala nad tím, že si ho budu vyrábět...ale neuspěla jsem v hledání receptů "Jak na to"... Zdravím Slezany a mám radost, že už nejsem sama

    OdpovědětVymazat
  13. Jo a ohledně Flightradaru, já ho prověřuji týden vkuse, a zatím na 100% každé letadlo, co nedělalo dlouhé čáry se přesně zobrazovalo... snad i na metry přesně. Nad náma je nějaká výhodná frekvence..

    OdpovědětVymazat
  14. aj ja som v sobotu octovala, mala som len liter octu, ale behala som s rýchlovarnou kanvicou po záhrade. potom mi to manžel zatrhol (smrdí mu káva octom:-))) podarilo sa mi len na chvíľu preriediť oblačnosť a už tam aj boli a sypali. uvažujem radšej nad orgonitmi do štyroch rohov, ale neviem, poradíte mi, aký dlhý majú účinok? a akú veľkosť minimálne by mali mať.
    andrea

    OdpovědětVymazat
  15. lIDIČKY, ZAPOJTE SE DO DISKUSÍ NA NÍŽE UVEDENOU STRÁNKU. Je rozdělena na jednotlivé kraje. Můžete se takto domlouvat na octování ve vašem okolí a získat další potřebné informace. Janesa

    http://octovani.webnode.cz/kraj/

    OdpovědětVymazat
  16. A co takhle pořádně zaoctovat, třeba velký hrnec jak na zavařování nad velkým táborovým ohněm a až přiletí hodně nízko je zkusit sestřelit, ale chce to zkusit něčím, co neudělá ránu. To by potom byl zajimavý důkaz o tom, co se tu děje a přímý, těžko zpochybnitelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak né ránu ?? DYT TO SOU PŘECE HALUCINACE ! Tak by to chtělo rakety země-vzduch a ty "HALUCINACE" sestřelovat. PODOBRÉM SETO SNAŽÍME VYŘEŠIT UŽ 10 LET. Je načase tvrdě jednat.

      Vymazat
  17. jen houšť a větší kapky

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.