3. října 2011

Dneska je rekordní počet příspěvků

Díky všem, co zásobují tento blog svými objevy. Dneska je tu myslím rekordních dvanáct příspěvků za den, z toho 10 jste poslali vy ... a to ještě mám v hlavě další postřehy, ale už to dneska radši nechám, dosti bylo informací. (Taky že mám dneska pracovitou náladu, ne vždycky všechno zpracuju, čímž se za to omlouvám...)

Asi nějaký celosvětový zpravodajský přetlak, pravda a touha po změně se valí odevšad jako ze sopky ...

Ale teď už si dám pokoj, mám novou knížku N. D. Walsche a nová videa Eckharta Tolle, pro vyrovnání formy ne-formou. Doufám, že se stihnu taky vyspat (:-))))

6 komentářů:

  1. http://www.exopolitika.cz/news/dopis-poslancum-parlamentu-cr/

    OdpovědětVymazat
  2. Všeho moc škodí, i informací.....
    Spánek je hodně důležitý a někdy je fajn ten počítač taky vypnout.
    Takže Orgonete dobrou noc a klidné sny o pohádce s názvem " Ocet nad zlato!" M.

    OdpovědětVymazat
  3. Mam metraky knih v knihovne z pozustalosti od Bruntona Minarika Molinose Komenskeho Weinfurtera Tomase Heina atd atd ,od 14let jsem studoval co je Bhagavatgita zac a dnes ve 64 letech jsem dovravoral zivotem k tomu ze veskere info a moudrost je v cloveku a v Atmanovi. Takze knihy ano,ale v dalsi seberealizaci JIZ NETREBA.enskeho Weinfurtera Tomase Heina atd atd ,od 14let jsem studoval co je Bhagavatgita zac a dnes ve 64 letech jsem dovravoral zivotem k tomu ze veskere info a moudrost je v cloveku a v Atmanovi. Takze knihy ano,ale v dalsi seberealizaci JIZ NETREBA. Zdar a silu Hatikva 70.

    OdpovědětVymazat
  4. http://www.youtube.com/watch?v=SnVX0A_sOzE&feature=player_embedded

    OdpovědětVymazat
  5. Zeby se i jinde nepozdavaly blesky?
    http://czech.ruvr.ru/2011/10/04/58128075.html

    OdpovědětVymazat
  6. .... hojky everybody, som na tom podobne ako hatikve, nečítam. Nieže by nebolo čo, ale "len do prázdenj hlavy sa ešte niečo zmestí" a ja tam mám chaos.
    No, cogito ergo sum, ale lôbim teda som ...
    papa, Bo

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.