30. března 2011

Aolian: Rezidua z chemtrails pod mikroskopem

Ahojky, na chemtrailsový facebook přišel odkaz na zajímavé video, kde jsou viditelná rezidua po chemtrails:

Někdo si dal tu práci, sebral vzorky ze zahrady po velkém lijáku a strčil je pod mikroskop. Není to zrovna vábná podívaná... Po energetické stránce vykazují vzorky docela nepříjemný chaos. Teď už je mi jasné, proč mne to po každém větším dešti nutí dělat energetickou harmonizaci krajiny.
 
Jinak už asi tři dny provozujeme očistnou bylinkovou kúru z kopřivových výmladků a z mladých lodyžek popence břečťanolistého (tzv. "kondrhel"). Mám ale pocit (a měl jsem ho už vloni), že musíme pít mnohem silnější utrejchy než dříve, abychom se dobrali nějakého léčivého efektu. Napadlo mi, že by to mohlo být sníženou syntézou léčivých látek v rostlinách kvůli změněnému slunečnímu spektru. Slunce celé dny svítí přes stříbrnou chemtrailsovou mlhu a je citelně znát, že příroda má celkově málo energie pro své jarní probouzení.
Na satelitních snímcích Google Earth je patrné, že už nejméně týden se na obou zemských pólech udržuje šedobílá mlha (meteorology "odborně" nazývaná HAZE), která zčásti zasahuje i k nám. Kdykoliv se tam na to podívám, vždycky tam objevím nové plošné sprejování chemtrailsy. Má to snad být zoufalý pokus "klimaubožáků" zpomalit tání ledovců na obou pólech?
 
Zdraví
A.

16 komentářů:

  1. Dneska jsem udělal stěr z balkónu Praha 4 mezi Vyšehradem a Pražskýho povstání.
    Ze dvou m2 jsem sesbíral malým neodymovým magnetem v igelitovým pytlíčku viditelnou vrstvu tmavého prášku, tekl v minipotůčcích po igelitu za magnetem, částice jsou tak jemné, že jsem se v první chvíli domníval, že jsem přehlídnul louži a vymáchal ho v něčem...
    No a co si myslím? Zatím ještě umíme číst a psát, měli bychom toho využít....
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  2. Té putující mlhy jsem si všiml. Už nějakou dobu přichází z USA přes jižní okraj Grónska jakoby vybělené mraky. Mají výrazně vyšší odrazivost. Často pod Islandem to dokrmují - http://oiswww.eumetsat.org/IPPS/html/MSG/RGB/EVIEW/SEGMENT2/index.htm
    nebo
    http://oiswww.eumetsat.org/IPPS/html/MSG/RGB/EVIEW/SEGMENT6/index.htm
    A ty naše pomazané hlavy hlavy v igelitkách s kapesným na prázdniny....s nima NWO taky nepočítá ))))) s červama ulhanýma )))
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  3. Meteorology odborně nazývané? Haze je anglicky „mlha“ takže žádný odborný název :)

    OdpovědětVymazat
  4. to mi připomíná ten sajrat morgellony...

    OdpovědětVymazat
  5. jinak mám čerstvé zprávy z Norska od přítele který i tam viděl chemtrails,od kamaráda z Austrálie který často jezdí na návštěvu je nepochopitelné naše nebe,jak říkám já aluminium sky,protože u nich je nebe čistý.přemýšlely jsme nad důvodem proč,ale asi zřejmě protože se jim nad tak rozsáhlou zemí nevyplatí sprejovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravim, no ani se nedivim že dělají takovéhle hokusy pokusy, páč je ozón děravý jak cedník

    OdpovědětVymazat
  7. You should check out the film called what in the world are they spraying. It is pretty revealing and has a lot of proof of chemtrails.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny zdravím, nevím jestli nějaký můj příspěvek orgonit vyvěsí...ale mám zajímavé zprávy.... zkuste na všechno jít přes "davinčovo šifru"dostanete se na zajímavé odkazy....tak třeba naši illminutořzavináč tečkaorg......nebudte tam dlouhoˇ...náš starej vědec psal všechno pozpátku, a oni se v tom zhlédly....apak jako bonbonek jmeno rock a fel ler...když dáte druhé roččild...no aspon porovnáte kdo jak a v čem jede....dkonce no ale vy jste všichni tady hlavy otevřený. Jo a hezky jste mě přivedli na jednu doměnku....já furt basf a hliník a jak odráží a lomí světelný paprsky..ono jim to zato stojí....filmový průmysl...invaze ufčonů....co když chtěj vystrašil lidstvo 3dé projekcí? viz pyramida nad kremlem..to je projekce jak vyšitá... což nevylučuje ufonky..ale ty dobrý....Zdravím a hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  9. http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/radim-tolasz.php?itemid=12707- chemtrails bohužel pravda.! No vida...:))

    OdpovědětVymazat
  10. Nebo přihlášení se ke svým omylům dal na svůj blog jako aprílový žertík?

    OdpovědětVymazat
  11. Mám tu jeden pěkný odkaz, ale bohužel je opět anglicky. Já to luštím většinou přes Google. Když už člověk o tom něco ví, tak je to celkem srozumitelné.
    Je tam dost zajímavých věcí, ale nic moc nového. Nejdůležitější je, že zjistili, kdo se tím zabývá, je tam přímo seznam lidí, kteří to schválili.
    http://theintelhub.com/2011/03/30/secret-presidential-chemtrail-budget-uncovered-exceeds-billions-to-spray-populations-like-roaches/
    Z

    OdpovědětVymazat
  12. SMOG, CO2 - TO ZNAMENÁ MÉNĚ UV ZÁŘENÍ, TEDY MÉNĚ VITAMÍNU D V KŮŽI, MÉNĚ FOTOSYNTÉZY U ROSTLIN, MÉNĚ TOHO I TAMTOHO, VLIVEM SMOGU NEJDE UV K POVRCHU ZEMĚ, ALE ODRÁŽÍ SE, JDE O ZTRÁTU ČÁSTI UV ZÁŘENÍ, ŘEŠENÍ PŘÍRODY JE LOKÁLNÍHO CHARAKTERU = OZONOVÉ DÍRY (1. EXTRÉM), JENŽE SE DÍKY ZVÝŠENÍ POHLTIVOSTI ZBYTKU ATMOSFÉRY CO SE TÝČE UV ZÁŘENÍ VLIVEM CO2 OHŘÍVÁME JAK VE SKLENÍKU (TAKY LOKÁLNĚ, 2. EXTRÉM), ŘEŠENÍ JE TEDY CHETRAILS, KTERÉ ČÁST UV ODRAZÍ ZPĚT DO KOSMU VLIVEM ZVÝŠENÍ REFLEXE ATMOSFÉRY, JENŽE TO NEŘEŠÍ NEDOSTATEK UV NA POVRCHU ZEMĚ, A TAK JSME ZPÁTKY NA ZAČÁTKU - U ČLOVĚKA - KOMPLEXNÍ ZÁLEŽITOST TYPU CO2, ELEKTROSMOGU APOD. JISTĚ NEMALOU MĚROU PŘISPĚLA K NYNĚJŠÍMU STAVU, CO SE TÝČE CO2, TAK ZEJMÉNA LODNÍ A LETECKÁ DOPRAVA VČETNĚ RAKETOPLÁNŮ, NICMÉNĚ PRVOPOČÁTEK HLEDEJME V ODPALOVÁNÍ JADERNÝCH PUM, KTERÝCH BYLO TOLI, RADĚJI NEPOČÍTAT, OSTATNĚ, STAČILA BY JEN JEDNA, A PAK K TOMU PŘISTUPUJÍ JEŠTĚ ZÁSAHY DO NEBESKÉ MECHANIKY, KTERÁ SICE NEBYLA A NEBUDE TĚMITO POKUSY OVLIVNĚNA, JEDINÉ CO TÍM MŮŽE BÝT OVLIVNĚNO, JE SITUACE TADY DOLE NA ZEMI, JAK JINAK, ZKRÁTKA NENÍ ÚNIKU. A ANI NEVÍM, PROČ BYCHOM MĚLI UNIKAT, NENÍ PROČ, JE TU HEZKY, A TAKY NENÍ KAM. ČLOVĚK EXISTUJE JEN ZDE NA ZEMI A MYSLET SI NĚCO JINÉHO, TO NESTOJÍ ZA KOMENTÁŘ. JESTLI EXISTUJÍ JINÉ FORMY ŽIVOTA NĚKDE VE VESMÍRU, NEVÍM, A POKUD ANO, K ČEMU NÁM TO BUDE? JSOU TAM JINÉ PODMÍNKY. ŠŤOURÁNÍ DO KOSMU JE ZASAHOVÁNÍ DO SFÉR, KAM NEMÁME PŘÍSTUP, COŽ JE VĚTA, KTERÁ JE ZÁROVEN DEFINICÍ HŘÍCHU. MÁME ŽIVOTA DOST TADY NA ZEMI.

    OdpovědětVymazat
  13. http://televizia.joj.sk/tv-archiv/noviny/03-04-2011.html?start=1109

    OdpovědětVymazat
  14. http://trentslist.org/trents-blog/69-announcements/313-cia-company-evergreen-international-aviation-connection-in-planned-planetary-genocide

    OdpovědětVymazat
  15. "... Na satelitních snímcích Google Earth je patrné..." ??
    To je zvláštní! Již týden se tam udržuje mlha!? Neurazte se, ale jak to prosím děláte? Já mám v Google Earth nejnovější snímek ze 7.7.2010 :-(

    Zdravím, Luke.

    OdpovědětVymazat
  16. "...SMOG, CO2..." A proč ten křik?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.