26. září 2010

Pozdrav od Jitky

(Text na fotce: Rozlučte se s vitamíny. OSN a Codex Alimentarius mají pro vás plán.)
Milý Orgonete,
tak nám zatrhli sledování aktivit Haarpu, jede na plné obrátky, už mi tak dlouho nešumělo jako nyní a v radiu opět vyhrožovali vydatnými dešti. A to jsem si jen stáhla 3 obrázky...

Díky za video s Codexem, já už o něm vím několik let, v knize Souvislosti od Jo Conrada je zveřejněný projev dr. M.Ratha v Bonnu 31.10.2004 u příležitosti konference Codex Aliment., kde též krátký nárys dějin farmac.průmyslu od konce 19.stol. Tam jsem se už asi před 5 lety dozvěděla, že mí tehdejší klienti (tedy AK, kde jsem pracovala) jsou často potomci IG Farben, jimž jsem platila anuity, roční poplatly za patenty. Rok nato jsem od advokátů odešla. Píše se tam i o aféře H. Kohla, loutky farm.kartelu, o válce v Kosovu, která měla odvést světovou pozornost od nedovolené fúze Deutsche Bank s Bankers Trust of Amerika. 4.6. byl kosovský konflikt prohlášen za ukončený, tedy v den, kdy DB zvěstovala, že obchod s Bankers Trust of A. se realizoval! Pamatuju se, jak jsme měli moře starostí s různými převody mezi firmami. Nevšimla jsem si, že se veškerý farm. investiční obchod přestěhoval do vlasti nové farmac. loutky George W.Bushe. Přestěhovalo se i veškeré know-how, jak se protlačí vlády k moci navzdory vůli obyvatelstva, jak se inscenují války a krize, aby se prosadily nouzové zákony, které pak dokáží otevřít dveře kartelovým zájmům. Paralely mezi požárem říšského sněmu v Berlíně v rocu 1933 a 11.9. v NY nejsou náhodné!

Z videa je vidět, jak je vše plánováno do daleké budoucnosti, jak v roce 1962 při založení C.A. si určili rok 2009 jako rok uskutečnění. Až to u nás začnou prosazovat, to už se lidi probudí! A to už půjde do tuhého! Nyní už chápu, že mě cosi už 25 let pudí, abych odešla z Prahy, udělala se soběstačnou, vypěstovala si sama potraviny, nikdy jsem neměla důvěru k potravinám, které si nevypěstuju sama. Teď se mi to potvrdilo díky Codexu Alimentariusu neboli nucené intoxikaci.

Teď jsem se podívala na aktivitu Haarpu a kupodivu byla půlka grafu plná, z 24.9. a je přesně taková, jak jsem si myslela: plný výkon! Dnešek už tam pro jistotu není! Já to už ale nepotřebuju vidět, já to vnímám jako silný šum a kromě toho to je znát na počasí venku. (Poznámka Orgonet: 25. 9. výkon chybí, 26. 9. už graf zase ukazuje, jede na plné pecky...)

Chtěla jsem se zeptat, Ty píšeš k videím ty české titulky? To je moc záslužné, to oceňuju.
Velmi mě zaujal i ten Peter Beter, i když se to někomu může jevit jako sci-fi. To je ta tragédie, že realita je zřejmě barvitější než sci-fi, když vlastně řekneme holou pravdu, celou pravdu, pravda se skryje, protože se zdá být neuvěřitelná...Moudrost vyžaduje, abychom se podělili o pravdu takovým způsobem, který je pro naslouchajícího uchopitelný. Ono se asi nedá psát pro všechny, každý jsme někde jinde, co se týče chápání skutečnosti.

To, co občas napíšu, je pro většinu lidí nepřijatelné, takže jsem si už mnohokrát říkala, že nic psát nebudu.
A jejikož píšu už asi od roku 2004, kdy jsem začala posílat překlady Germánské nové medicíny a mám dost lidí v adresáři, tak vím, že jsem neunikla pozornosti... Proto pokud budeš chtít zveřejňovat mé zprávy, vystavuješ se jistým rizikům, nebudu to více rozvádět. Jen mám občas pocit, že jsem "píchla do vosího hnízda", asi že jsem udeřila hřebíček na hlavičku.

Co jsem pochopila je, že nejdůležitější je neztratit energii (píše o tom Petr Chobot, má skvělé úplňkové meditace na svých stránkách), nenechat si zkazit náladu, jisté entity, dravci žijí pouze z naší energie, už Petr Penguin řekl, že Soupeři, tedy mimozemšťané, kteří si vytváří své vesmíry a neřídí se zákony Jednoty, jsou tolerovaní, ale nejsou vyživovaní. Oni se musí napojovat na kristovké andělské bytosti jako je andělské lidstvo, napojovat své energetické sítě na Zemi, aby jejich matrixy měly z čeho žít. Ale pro nás pozemšťany to je úžasná škola, kdy se učíme, co nám energii bere a co nás posiluje. Kdyby tu tyto entity nebyly a my žili v ráji, v harmonii, asi bychom stagnovali. Ale žádná legrace to není, jim jde o bytí či nebytí, nám o duši, o to jestli se necháme zotročit či ne.

Obdivuju lidi, kteří znají realitu do hloubky a zachovají si humor, nic je nerozhodí, jsou neustále nad věcí.
Myslím, že Ty mezi ně patříš.

Pohodu v nepohodě matrixového počasí přeje Jitka V.

3 komentáře:

  1. od roku 1924 žijeme na pražských Vinohradech,kde se meditovalo od roku novostavby dosud...Jak aplikovat prodej bytu a uprk na neznámý nízce zlověstný buranov,když si ranec funkce,či disfunkce vláčeme sebou?Když je možné konzumovat bláto z Blily a naše vibrace zpusobí,že jsou nutričně nezávadné?Smysl toho uprku je unik v případě války,či kolapsu elektřiny,ale po zjištění faktu o životě po smrti to jančení o životě na buranově ztrácí smysl.

    OdpovědětVymazat
  2. FED zákazal propagaci gme-free a bio potravin v USA
    http://www.jitrnizeme.cz/view.php?cisloclanku=2010090021

    OdpovědětVymazat
  3. Zajimava informace o nateru jenz nici bakterie.
    http://www.ekobydleni.eu/zivotni-prostredi/ceska-firma-uvadi-nanocisticku-vzduchu

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.