27. srpna 2009

Rauni Kilde 11/13

http://www.youtube.com/watch?v=lY-tY5coCB8&feature=related

Video 11/13 s českými titulky: http://www.overstream.net/view.php?oid=iqe4mqa2nvrg

Dr. Rauni-Leena Luukanen Kilde, 11/13

Julius: Včera jste se zmínila o nějaké zkušenosti z Ruska.

Rauni: Ano. V roce 1991 byla v Moskvě ufologická konference. Já jsem se o ní dozvěděla od jednoho amerického psychiatra, kterého jsem potkala na předešlé konferenci. To je způsob, jak získat informace: jezděte na mezinárodní konference. To se nikde nepublikuje, a získáte tam neuvěřitelné informace. Bylo tam 400 lidí, ze západu jsme tam byli jenom čtyři. Americký generál, který byl, jak jsem potom zjistila, bývalým šéfem výzvědné služby americké armády. Byl mezi posluchači. Pak tam byl ten psychiatr, jedna americká novinářka a já. Bylo to zrovna před rozpadem Sovětského svazu. Ta energie tam byla cítit. Byl tam jeden, Edvard Namov?, který přednášel, a byla v tom energie, v Rusku se stane něco nového, velkého, dobrého. Bylo to neuvěřitelné. Konferenci zahájil Adrian Popovič, sovětský kosmonaut, jehož manželku Marinu Popovičovou jsem potkala už dříve na konferenci v Německu. Byla testovací pilotkou a presidentkou světové organizace vědkyň a plukovnicí a nevím co ještě. Předsedajícím konference byl doktor Šasa? Ten byl předtím šéfem sovětské výzvědné služby. Dokážete si představit, že takoví lidé přednášejí, pro veřejnost, kdokoli mohl přijít, bylo to zadarmo. Seděla jsem vedle paní, kterou jsem znala z německé konference, byla to radioinženýrka, uměla anglicky, a já neumím rusky, tak jsem ji poprosila, jestli by mi mohla aspoň něco přeložit, aspoň hlavní body. O přestávce odešla, a jakmile odešla, přišli si vedle mě sednout dva muži. Co to je? Možná KGB, nevím. A oni byli takoví upjatí, a když jeden z nich odešel na toaletu, zeptala jsem se toho druhého: vy jste z armády? Podíval se na mě. Já jsem řekla: byla jsem provdaná za dva vojáky, jeden byl finský major a druhý norský major, mám na to čich. A on jen seděl strnule. Zeptala jsem se, co má za hodnost. Řekl: Plukovník. A ten druhý je můj šéf, generál. Zajímavé. A pořád jsem byla s nimi, nemohla jsem nikam jít sama. Možná to bylo také kvůli bezpečnosti. Bylo to zajímavé, ale informace, která z toho vzešla, byla neuvěřitelná. Protože na konci konference řekli: My bychom vám mohli něco ukázat. No samozřejmě, já jsem vždycky zvědavá na něco nového, protože tak se můžete rozvíjet. Vzali mě do sklepa, kde byly velké ocelové dveře, divila jsem se, kam to jdeme. Byla tam velká hala, plná obrazů UFO. Velká mapa Sovětského svazu, v ní špendlíky, ptala jsem se, k čemu jsou, řekli, na ty se nedívejte. Samozřejmě jsem se na ně dívala, myslím, že to byla místa přistání UFO, ale přesně nevím. Byl tam obrazový příběh Anatolije Malčeva, a já jsem byla šokovaná, protože jsem o něm přednášela. A tady jsem viděla jeho skutečné obrazy a příběh. Byl to dřevorubec, v roce 1975 byl v lese, když tam přistálo UFO. Humanoidi vyšli ven a pozvali ho na projížďku. A on byl statečný muž a letěl s nimi. Letěli na druhou stranu měsíce, a tam byla vidět světla. Ptal se, co to je, a oni řekli, že tam mají základny. Pak letěli asi dvě hodiny a přistáli na nějaké planetě, nevěděl, kde. A když vyšel ven, dostal šok. Na té planetě byli všichni jeho zemřelí příbuzní a přátelé. To bylo největší tajemství, které měl Sovětský svaz. Že není žádná smrt. Můžete si to představit, takové vojenské tajemství? A oni mi to ukázali. Na další konferenci v Americe jsem se ptala té novinářky, jestli jí to také ukázali. Ne, ukázali to jenom mně. Proč? Možná proto, že byla Američanka, a americko-ruské vztahy nebyly nejlepší, ale Finsko bývalo součástí Ruska. Já nevím, jestli to byl ten důvod, nebo něco jiného. Ale chtěli, abych to věděla. Že vědí vojensky, že žádná smrt není, a že UFO se zabývají věcmi smrti a umírání. To bylo ohromující, nemyslíte? A další přednášející byli členy sovětské Akademie věd, a velmi vědečtí ... víte, my bychom nikdy nemohli ve Skandinávii mít takový seminář, aby tam přišli plukovníci a generálové a ukazovali státní tajemství ... Ale jak někdo říkal, a já si taky myslím, světlo přichází ze severu a spiritualita přichází z Ruska. Protože se zdá, že alespoň v tomto ohledu se to děje, a v Rusku byly obrovské změny.

Julius: Pokud jde o Rusko a USA, Rusové se vždy velmi zabývali biologickými věcmi a biochemií a mnohem více se zabývali frekvencemi a vibracemi a duchovními aspekty, pro ně je to přirozené. Taky neměli tolik peněz na drahý výzkum, tak zkoumali duchovně. A byl to Brežněv, kdo řekl Američanům: nesmíme vyrábět takové zbraně.

Rauni: Ano, v r. 75 byl na shromáždění OSN a chtěl přimět shromáždění k zákazu těchto zbraní, které jsou tak hrozné, že si to nemůžeme ani představit. Mluvil o zbraních hromadného ničení elektromagnetickými poli, a národy byly s ním, ale Američané prohlásili, podle zprávy z Ruska, kterou jsem četla, že od r. 48 neměli žádnou novou zbraň hromadného ničení, takže to nepřijímají. A to samozřejmě není pravda.

(Různé dokumenty o výzkumu UFO v Rusku zde (anglicky).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.