4. června 2009

Léčení rány zapperem a koloidálním stříbrem

Opět o Orgonise Africa. Zprávy o Expedici Paradise George Ritschla nejsou zatím dobré. Všichni čtyři orgonauti jsou již téměř 2 měsíce ve vězení v Tete, Mozambik, pro "podezření ze sabotáže" na přehradě Cahora Bassa. Podmínky ve vězení jsou příšerné. Hledání "důkazů" se stále protahuje. Právník žádá neuvěřitelné sumy.

Frederika, Georgova manželka, prosí o podporu - můžete ji projevit tím, že si objednáte něco z jejich obchodu (dávají teď na vše 10% slevu). Pro inspiraci článek z jejich blogu.

Mimochodem, právě dnes mi od nich došel velký power wand (a pár zapperů pro přátele). Tak zkusím vyslat podpůrnou energii ...


Vyléčení rány zapperem

(Simon)

Zappery jsou dobré nejen k tomu, aby se tělo zbavilo parazitů a bakterií. Nedávno jsem se řízl na levém palci ruky do kotníku až na kost, když jsem řezal dřevo (nikdy neřežte, když jste opravdu unavení ... unavená mysl nedává tolik pozor). Nemám rád působení antibiotik na své tělo a nemám plné zdravotní pojištění, takže kdybych si šel pro stehy a celý normální zdravotní scénář, bylo by to dost drahé (rána podobné velikosti a hloubky na dlani před několika lety potřebovala 3 stehy).


Tak jsem se rozhodl, že se budu léčit sám a dám si velký pozor na infekci. Vymyl jsem ránu koloidálním stříbrem (které jsem si vyrobil připojením nástavce na koloidální stříbro k orgonovému zapperu; stříbro je skutečně antimikrobiální). Pak jsem držel orgonový zapper v ruce blízko rány, a hned jak jsem ho zapnul, cítil jsem pulsující úlevu a zmírnění bolesti.


První den

Tohle je rána první den po říznutí, okraje jsou spojeny, takže není vidět, jak byla hluboká, ale byla opravdu až na kost. Kdykoliv jsem ucítil zrádné teplo a pulsování infekce, ihned jsem držel zapper v ruce. Na festivalu Grahamstone 2007 jsem se řízl do pravého palce trochu níže (na spodním kloubu) a trvalo to věčnost, než se to uzdravilo, a měl jsem infekci, i když jsem užíval zapper podle Huldy Clarkové ... Podle mého názoru orgonitový zapper velice urychlil léčebný proces. Stalo se mi také, že kousnutí od moskyta a pavouka zmizelo za pár minut po použití zapperu.


Třetí den

Zde je velmi lehká lokalizovaná infekce a rána je dost vlhká od obvazu. Umyl jsem ji opět stříbrem.






Šestý den

Trochu rozmazané, ale rána se skutečně spojila i na povrchu, i když je ještě trochu vlhká. Umyl jsem ji opět koloidálním stříbrem a pak jsem ji nechal bez náplasti. Zapper jsem už téměř nepoužíval, protože už mi rána skoro nevadila.





Desátý den

Téměř úplně zahojené, s malým strupem. Myslím, že jizva bude minimální. Žasnul jsem, o kolik bylo toto hojení rychlejší než podobná rána na pravém palci. Přisuzuji to pravidelnému užití orgonového zapperu a umývání stříbrem v raných fázích hojení.

2 komentáře:

  1. nechci rejpat ale to stříbro je koloidní a ne koloidální :-)

    OdpovědětVymazat
  2. That there is a new form of colloidal silver, that is Pure Colloidal Silver Atoms, If possible it would be it – there are many problems with nano particle colloidal silver since the PPM is way too low, and if you carefully study the website www.gold2live.com (before your throw out the baby with the bath water) you will see how incredible these products are, we have terminal cancer survivors that was supposed to have died in 2006 and today you can find her on facebook! We have real HIV survivors – remember the ebola scare in Texas? That hospital bought one our distributors entire supply of colloidal silver atoms and a week later they were all released from quarantine (that distributor was only a half block away from the hospital). Lets face it low ppm products have worked ok in the past, but a better form of Colloidal silver is now available silver atoms that range from 3000 to 18000 PPM, and all chemical free

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.