26. dubna 2009

Povětrné kreace


Video: Větrná bouře 26. 4. 2009
V průběhu dnešního dne bylo celkem zajímavé satelitně sledovat, jaké oblačné kreace nám vytvářejí vládci počasí nad hlavou. Již v noci nahustili rozsáhlou bílou oblačnost (vypadá jako "mozkové závity") na jihu Evropy (někde ve Středozemním moři musí být úžasná síla povětrnostních zbraní). Oblačnost se pak pomalu sunula směrem k nám a vytvořila se z ní několik set km dlouhá vláknitá oblačnost, která se ještě jakoby překroutila jako mašle .. Před ní foukal k nám od jihovýchodu silný vítr, zejména na severu Vysočiny a výše. Vše bylo po celý den vydatně živeno aerosolovacími letadly.
Co se s tím dá dělat? Nanejvýš sledovat, jak jim to jde, a dohadovat se, jestli si ten vítr zkouší jedna parta nebo hrajou dvě party proti sobě.
A opět se ukazuje, jak je dobré mít v dosahu cloudbuster a okolí obložené orgonitem. Mimochodem, dnešní popadané stromy a ulítlé střechy, co ukazovali v televizi, byly z okolí Hradce Králové a Trutnova... tam nevím o žádnem gifterovi ... tak někdo začněte!
Posted by Picasa

5 komentářů:

  1. do chatu na chvost mi nekdo ohledne dnesniho dne napsal toto:Kelmet (guest): Tak dneska obvzlast bylo v Praze huste.Jdu si takhle s kamaradkou po Vrsovicich a rikam si neco na mne spadlo.Takovy pekny mrholeni.Po chvilce mne to svědí a citim zvlastní smrad co mnne stipev nose a pali v ocich.tak mne napadne se kouknout kam jinam nez nahoru.A ono neco co jsem jeste nevidela.Krome klasickych chemtrails neco navic.Cerny cary protinajici ty bezovy.Z jedne strany a z druhe strany pekne do krize.Zarazila mne ta barva ktera se pekne rozetrela prumernou rychlosti.Po dalsi chvilce se....
    [Delete]
    Apr 26 2009, 10:32 PM
    Kelmet (guest): zdalo jako bych mela prach v puse.vytvorilo to bahno.ted mne svedi kuze a tece vodicka z nosu.Doporucuju nevetrat zda se ze je to tak trochu hmotny.Skoda ze jsem nemela fotak protoze tohle stalo za to...Muj mobil zvladl vyfotit pouze az ty cerny mraky.Snad to nekdo tedy ma.

    OdpovědětVymazat
  2. tam dole to zapadlo, tak to se m hodím znova.


    jestli to čte někdo z ostravy, co takhle někdy uspořádat giftovací výlet po ostravě? ve dvou se to lépe táhne :). nejlíp někdy na večer, a s malým rýčem to trochu zahrabávat, ať to někdo nenajde :) když tak mě kontaktujte na
    spirit555@seznam.cz


    dneska sem jel z poruby do centra a zpět, a zpozoroval jsem asi 15 instalací s 3 nebo více panely. Budova Telecomu je lahůdka, ta má tak 20 panelů.

    dotaz pro zkušenější - je dobré házet TB do kanálu poblíž věží? a jak je t s vertikálním dosahem? když je budova 50m vysoká s vysílačema na střeše, fubnguje to dát na zem nebo pod zem?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj všichni, jsem z hradce králové a musím říct že vítr byl ale u nás nic hrozného.Cloudbuster mám už asi měsíc,mám ho na balkóně.Dnes to byla síla - lítali jako o život. Potřeboval bych spíš změřit jestli můj CB opravdu funguje. Dělal jsem ho podle návodu na internetu.Myslím že když se do boje proti těm nahoře zapojí hodně lidí tak máme šanci to změnit, nebo ne ? Za tohle je přece někdo zodpovědný ? Radek

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jsem z Hradce králové a cloudbuster mám asi měsíc na balkoně. Vítr tady byl ale kolem nás nic nebylo zničeno.Radek

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Radku, můžeš se ozvat na hot.dog@seznam.cz potřebuju se zeptat něco ohledně cloudbusteru... dík

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.